וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'יי זי בגד בביונסה עם ריהאנה

שירות וואלה! סלבס

29.7.2014 / 13:17

האם שבועות של ספוקלציות בנוגע למריבת המעלית המפורסמת עומדים להסתיים? דיווח בחו"ל טוען שהסיבה להתמוטטות הנישואים של ג'יי וביונסה היא: ריהאנה. וואלה! סלבס משולש מסוכן

נשף הגאלה השנתי במטרופוליטן, מאי 2014. GettyImages
תחייך יפה למצלמה! ביונסה וג'יי שעות לפני המריבה/GettyImages

האם אחת החידות הגדולות של עולם הבידור האמריקאי בחודשים האחרונים בדרך לפתרון? אחרי שבמשך שבועות דיווחים בחו"ל רומזים על קריסת נישואיהם של אחד הזוגות החזקים בשואו ביז, ג'יי זי וביונסה, עכשיו אתר הרכילות "פייג' סיקס" טועם כי הסיבה לקטטת המעלית המפורסמת היא: רומן שניהל ג'יי זי עם בת טיפוחיו ריהאנה.

על פי האתר, המריבה התרחשה, אחרי שסולנאג' העצבנית הבינה שגיסה קבע להפגש עם ריהאנה אחרי נשף מוזיאון המטרופולין ללא ליווי אשתו, ביונסה. על פי גורם המעורב בפרטים, הדבר הוביל את סולנאג' למחשבה שג'יי זי בוגד בה עם הזמרת הצעירה "די זה די! אתה בטוח שוכב עם ריהאנה" הטיחה בו סולנאג' מדווח המקור. בנוסף, הוסיפו המקורבים ש"להרבה אנשים זה נראה אפשרות סבירה שדבר כזה יכול לקרות"

רוצים עוד רכילות?
פנולפה קרוז וחוויאר ברדם יוצאים נגד ישראל
קצת נחת: גל גדות כובשת את השטיח האדום
"מה קשור" משמחים את תושבי הדרום

ריהאנה עם ג'יי זי. Kevin Winter, GettyImages
אל תיגע בי, יש מצלמות! ריהאנה וג'יי זי/GettyImages, Kevin Winter

כזכור, מיד לאחר הקטטה המפורסמת, החלו לצוץ שמועות לגבי טיב היחסים בין הראפר המפורסם לילדה הרעה, מה שגרם למלכת הדבורים לפרסם תמונה שלה ושל רירי בחשבון האינסטגרם שלה.

ומה לגבי סוגיית הגירושים? מקורב לזוג טוען, כי כבר לא מדובר בעניין של "אם ביונסה וג'יי זי יפרדו, אלא איך הם יפרדו". בשבועות האחרונים הזוג המלכותי מבלה שעות רבות ביחד, במסגרת הטור המשותף שלהם, אך אתרים מעבר לים טוענים כי למסע ההופעות מתלווים גם יועצי זוגיות, שמנסים לעזור לזוג לגשר על בעיותיהם. "הם לא רוצים להיראות כמו עוד זוג סלבס שמתגרשים, הם אנשי עסקים קודם כל, ואז בדרנים. העובדה שהם בעל ואישה מגיע איפשהו בתחתית הרשימה", אמר המקור.




גם וואלה! סלבס נכנסה למשולש מסוכן,משולש בורקס חם ורותח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully