וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאב אוזן ונופר מור נפרדו

וואלה! סלבס

14.9.2014 / 11:00

דנית, שומעת? שבועות ספורים אחרי שיוצאי "האח הגדול" התאחדו מחדש, הרחק ממצלמות הריאליטי - נדמה שהחיבה לא התפתחה לזוגיות. התוצאה: אליאב ונופר כבר לא יחד. וואלה! סלבס ביוש

יח"צ

מי שאמר שקארמה היא כלבה ארורה, כנראה התכוון למשולש הרומנטי הכי מאוס במדינה. אחרי שחובבי "האח הגדול" המקומיים לא הפסיקו לעסוק במשולש הרומנטי שנרקם בין דנית גרינברג, אליאב אוזן ונופר מור, נדמה שכל הדרמה הגיעה לסיומה בסוג-של-פרידה.

אוזן, ששמר על שתיקה רועמת מאז שיצא מהבית המצולם, רק כדי לבחור לנסות לחדש את הקשר עם מור אחרי גמר העונה - כבר לא מנהל איתה מערכת יחסים אוהבת. לפחות עד להודעה חדשה.


עוד סיפורים נוצצים:
המתנה המרגשת של ליידי גאגא למעריצים הישראלים
מה, למה עוז זהבי סבל בחתונה של נינט?
אז מה רותם סלע לובשת בלילה?

אליאב אוזן, נופר מור. נועם מושקוביץ
אז הם לא שרדו. אליאב אוזן ונופר מור בגמר "האח הגדול"/נועם מושקוביץ

העיסוק הרב בסוג-של-קשר שהתפתח בין השניים בתוך בית "האח הגדול" והמהומה שייצרו (בעיקר בגלל הצלע הבלונדינית של המשולש הרומנטי) אצל המעריצים, גרם לאוזן ומור לנסות לשמור על מערכת יחסים חשאית למדי - אחרי שהמצלמות כבו. עם זאת כעת, שבועות ספורים אחרי תום העונה, לוואלה! סלבס נודע כי החיבה אחד לשנייה כנראה לא שרדה את תקופת ההסתגלות שמחוץ לבית, כך שהשניים החליטו על הפרדת כוחות.

על פי מקורבים לצמד יוצאי הריאליטי, בימים האחרונים מור החליטה שמערכת היחסים כנראה שלא תוביל למקום שבו היא מעוניינת להיות בחיים - כך שהשניים בחרו להפסיק להיפגש ונפרדו. האם היא חתכה את הקשר, כאשר לו עוד יש רגשות כלפיה, או שפשוט הבינו שעם כל הכבוד למשיכה בין השניים, מערכת היחסים לא תעבוד בעולם האמיתי? כנראה שיום אחד תקראו על זה במדורי הרכילות בהרחבה.

מנגד, מקורבים לאוזן טוענים כי השניים מעולם לא ניהלו מערכת יחסים. "זה משעשע", מספר מקורב לאליאב, "הוא מעולם לא ניהל איתה זוגיות. זה הכל המצאה של מדורי הרכילות. העובדה שהם נפגשו לא מעידה על כך שהם היו זוג".

את תגובתם של אליאב ונופר לא היה ניתן להשיג.

וואלה! סלבס מציעה את עצמה לתפקיד בת הזוג של אליאב, אבל אם הוא מבטיח לעשות לה קעקוע של מפרום על הזרוע. עם הרוטב.


רכלו על הפרידה של נופר ואליאב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully