וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גולדשטיין: "רוצה לעצבן את טל הטבעונית"

עמית גולדברג

2.7.2014 / 0:01

הליצן מהעונה הקודמת של "האח הגדול" חוזר לריאליטי ומצהיר שיעורר סערה בבית. מי על הכוונת והאם יצליח? גולדשטיין מגלה איך ינצל את הזמן בין הדיירים הוותיקים. וואלה! סלבס תנוח

ספק: אבי כהן, עריכה: מאיה בן ניסן

כשחשבתם שכבר נפטרתם ממנו, הנה הוא חוזר - בני גולדשטיין, אחד הדיירים המצחיקים אך מציקים בתולדות "האח הגדול" המקומי, שהודח בתחילת העונה הקודמת של הריאליטי, אך קיבל הזדמנות חוזרת כדייר מן המניין , בסיבוב השני של העונה השישית של התכנית.

בראיון שהעניק לוואלה! סלבס לפני כניסתו לבית הסגור, הוא סיפר שכאשר קיבל את ההצעה המפתיעה, חשב שמדובר במתיחה. "מיד התקשרתי לאח הגדול בעצמו והוא אמר לי 'כן זה אמיתי, רוצים אותך'", הסביר גולדשטיין הליצן.


עוד סיפורים נוצצים:.
טהוניה: ”לא הייתי חוזרת לבית גם תמורת 10 מיליון”
זיכרון כואב: דורון מירן מדבר על האונס שעבר
אנה בול: ”הקשר עם אחי היה אמיתי”

בני גולדשטיין. אבי כהן
בני גולדשטיין/אבי כהן

"יש לי כמה פייבוריטים, אחת מהן היא לינור שפר שאני מתכוון להתחיל איתה. אני ממוקד מטרה, היא לא תגיד לי לא", הוא מבהיר. גולדשטיין, שמאז שהודח מהתכנית בפעם הקודמת הספיק להתמודד לבחירות המקומיות של העיר אשקלון ולהפסיד, וכן לבלות בשלל השקות ואירועי ביצה מלאי יוצאי ריאליטי - טוען כי הפעם הוא נכנס בציפייה לזכות במיליון השקלים. "אני עומד לתת בראש, ליהנות ולעשות חברים. אין מה לעשות, אני מקווה שהמעריצים שלי בחוץ יצביעו לי בגלל מי שאני באמת ואוכל להגיע לפחות לגמר".

אז מי פחות תסתדר איתו? כנראה שטל גלבוע. "הטבעונית הזו, היא שיגעה אותי. למרות שאני נמנע מבשר, ביצים וחלב בחודשים האחרונים כי זה בריא", הוא מודה. "אבל אני לא נכנס בשיגעון כמו שהיא נכנסת, אז אני מתכוון לעצבן אותה. מצד אחד היא אומרת אל תשחית את הפרות והיא משחיצה את גופה עם קעקועים. אני רוצה להקדים את המאוחר, להיכנס ומיד להדליק את המדורה בבית". אמאל'ה!


וואלה! סלבס מדליקה אש מאז שנת 2006.


רכלו על בני גולדשטיין בבית "האח הגדול" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully