וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה רובל: "לא הייתי חוזרת ל'האח הגדול' גם תמורת 10 מיליון"

עמית גולדברג

25.6.2014 / 15:14

לפני שהדיירים החדשים-ישנים נכנסים, התקיימה בבית מסיבה מטורפת עם יוצאי ריאליטי מהעונות הקודמות. מי לדעתם יזכה בעונה השישית ומי הכי לא רוצה לחזור לבית? וואלה! סלבס אורזת

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן, הפקה: חגית ברק

רק אתמול קראתם כאן בחשיפה ראשונה - את הרשימה המלאה של שמות הדיירים שיכנסו לבית "האח הגדול" בסוף השבוע. אמש (ג'), רגע אחרי החשיפה, ערכו בחצר מסיבה מטורפת - שכללה המון אלכוהול ויותר מדי פליטי ריאליטי, שכבר חוו את הבית הכי מפורסם על המסך.

בין המשתתפים באירוע היו גם הדיירים הישנים-חדשים, בהם נופר מור, מנחם בן ובני גולדשטיין. וואלה! סלבס ניסתה לבדוק עם הדיירים מי לדעתם יזכה במיליון השקלים? רק שהתשובות היו מגוונות. ליהיא גרינר, למשל, הימרה על צחי אשכנזי כאשר בן הצביע על טל גלבוע בעיקר בזכות "הבשורה הטבעונית שלה". אם חיפשתם עוד הוכחה לכך שגברת מור היא אחת הדיירות החדשות - תוכלו למצוא אותה בתשובה המתחמקת שלה "כולם חמודים". כן, בטח.


עוד סיפורים נוצצים:
אורטל בן דיין לנופר מור: "תדיחי את האשכנזי המניאק"
אנה ארונוב מודה: "אני לא צריכה גבר"
וואו! איך צביקה פיק קרא לבנו הקטן?

מסיבה אח גדול. צילום מסך
גם לא תמורת 20 מיליון? טהוניה רובל/צילום מסך

מה הם חושבים על הדיירים החדשים? אז טהוניה רובל חושבת ש"מיקי(אגי) קצת מרכל מאחורי הגב, קצת עושה דברים שאני אישית לא עושה. זה מעצבן". בן לעומתה, לא מסמפט את אלדד גל-עד. "הכי בלתי נסבל בעיניי זה אלדד. הוא הקריא קטע משיר השירים, עם כל מיני שיבושי לשון. בקיצור - גאון הוא לא", טען.

ומה עם נופר? שוב מתחמקת. "אין מישהו שלא בא לי טוב אני מאוד מבינה את התהליך הזה שהם עוברים בבבית. מאוד מזדהה עם זה". יש לך את זה ביותר מתחנפן?

אגב, אל תתכננו על כניסה מפתיעה של טהוניה. למה? היא לא מוכנה להיכנס "גם אם יציעו לי עשרה מיליון שקלים". לעומתה, גרינר דווקא היתה שמחה לחזור לבית, אך לא בטוחה שהיתה מנצחת. שיהיה בהצלחה.


וואלה! סלבס היתה רוצה להיכנס לבית "האח הגדול", רק כדי שיהיה לה איפה לגור.


רכלו על הדיירים החדשים-ישנים בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully