וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטל בן דיין לנופר מור: "תדיחי את האשכנזי המניאק"

וואלה! סלבס

25.6.2014 / 10:45

שערורייה במסיבת "האח הגדול" אמש? במהלך החגיגה שערבבה את דיירי הבית, כוכבי עבר ואלה שייכנסו לריאליטי בסוף השבוע - בן דיין דרשה ממור להעמיד להדחה את אלדד. וואלה! סלבס פליז

יח"צ - חד פעמי

מתברר שבעונה הזו של "האח הגדול", הדרמה שהתרחשה בתוך הבית לא נגמרת עם הדחתם של כמה מהדיירים הכי שנויים במחלוקת - אלא ממשיכה לבעבע מתחת לפני השטח.

אמש (ג'), במסיבה שערכה ההפקה בהשתתפות הדיירים הנוכחיים ואורחים - בהם גם כוכבי העבר של הריאליטי שיכנסו לתכנית בסוף השבוע, המודחת הטרייה אורטל בן דיין נתפסה כשהיא מתלחששת עם נופר מור ודורשת ממנה "לעשות צדק" ולהביא לסילוקו של אלדד גל-עד מהתכנית. סנקדל? יותר כמו תיאום הדחה.


עוד סיפורי סלבס:
אנה ארונוב מודה: "אני לא צריכה גבר"
אורטל בן דיין מאיימת לתבוע את הצל
וואו! איך צביקה פיק קרא לבנו הקטן?

נופר מור. אביב חופי
מפחדת להסתבך? נופר מור/אביב חופי

בקטע, שהועבר בשידור חי בערוץ "האח הגדול LIVE", בן דיין נשמעת כשהיא אומרת למור בבירור - "תעשי שם סדר חמודה, את האשכנזי המניאק תוציאי בחוץ". מור, שכבר החולט כי תיכנס לריאליטי שוב ביום שבת הקרוב ולכן נשאה על גופה מיקרופון, נלחצה וענתה לה "וואי, לא פה". בן דיין לחצה ובקשה "בואי נרד למטה שלא ישמעו", אלא שאז מור הבהירה לה כי היא מוקלטת בכל הזמן הזה.

בהמשך, אמרה לה בן דיין, שלא התרגשה מדי מהמעשה שמור "חייבת לדבר איתי כשאת בלי המיקרופון". איך נופר תפעל והאם זה ישפיע על כניסתה המחודשת לריאליטי בסוף השבוע? אין לדעת. עם זאת, בן דיין כבר מיהרה להתייחס לדבריה כשפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה כי היא "לא מבינה על מה כל המהומה, הוא באמת אשכנזי, באמת גזען ובאמת מניאק. שום דבר שלא אמרתי קודם". נניח.


וואלה! סלבס מתאמת רק את שעות משלוחי פיצה היומיים שלה.


רכלו על השיחה בין אורטל ונופר בפייסבוק

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אורטל בן דיין. גיא כושי ויריב פיין
מנסה להדיח מחוץ לבית? אורטל בן דיין/גיא כושי ויריב פיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully