וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטל בן דיין מאיימת לתבוע את הצל

וואלה! סלבס

25.6.2014 / 10:18

עם כל הכבוד למסיבה הסוערת אתמול בבית האח הגדול - הדרמה האמיתית התרחשה דווקא בפייסבוק, כשיואב אליאסי התנגח באורטל בן דיין. היא, מצידה, מאיימת בתביעה. וואלה! סלבס אנפריינד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניפגש בבית המשפט? יואב ואורטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם גם אתם צפיתם אתמול במסיבה המטורפת שאירגנו אתמול (ג') בבית האח הגדול וחיכיתם לאיזו דרמה, כל שהייתם צריכים לעשות הוא לגלוש לעמוד הפייסובק של יואב אליאסי, הלא הוא הצל. בתום המסיבה, העלה אליאסי תמונה של המתמודדת אורטל בן דיין בשמלה כתומה וכתב " "הכל כל כך מושקע פה אפילו פח הזבל שלהם כתום ופירחוני". התגובות לא איחרו להגיע מהגולשים הרבים, שחלקם לא אהבו את הכיתוב. אליאסי המשיך והגיב, "כל אישה שתקרא לחיילי צה"ל נאצים היא אפס, כלום ושום דבר".


בן דיין, למקרה שתהיתם, לא נשארה חייבת וכתבה סטטוס משלה, "יואב אליאסי יקירי, התצלום שהעלית ( די מחמיא, אגב) לצד מילות העומק מעוררות ההשראה,לגמרי עבר לידי", כתבה בן דיין והמשיכה, "מאידך, השקר המכוער בנוגע לדברים ש*לא* אמרתי על חיילי צה"ל, לא עבר לידי כלל וכלל. אני מבטיחה לך: העניין לא יעבור בשתיקה. מעולם לא קראתי לחיילי צה"ל נאצים. לא בבית האח הגדול ולא מחוצה לו".

עוד רכילות?
עוז זהבי לוהק למחזמר "שיער"
וואו! איך צביקה פיק קרא לבנו הקטן?
ברוכה השבה: עדי הימלבלוי סוחבת בתל אביב

"אנחנו ניפגש בבית משפט"

"יואב, אם קשה לך עם אמירות כגון אלה, אנא הפנה את זעמך הקדוש לחברייך המתנחלים. ככל הזכור לי הם אלו שכינו את חיילי צה"ל נאצים ואף הגדילו לחכות להם לאחר כבוד כשהם לבושים במדי אושוויץ ועונדים טלאי צהוב. אני מחכה להתנצלות פומבית שתבהיר שייחסת לי דברים שמעולם לא אמרתי. אם לא אקבל אותה בהקדם, אנחנו ניפגש בבית משפט. ותאמין לי, יואב, זו לא תהיה הפעם הראשונה שאגרור יריב לא ראוי לבית המשפט".

אורטל בן דיין, יואב אליאסי. פייסבוק, צילום מסך
פח אשפה?/צילום מסך, פייסבוק

"רק לה מותר לצעוק ולקלל"

רגע, זה לא נגמר, אליאסי המשיך והגיב "אני כבר חודש שלם רואה את אורטל בן דין צועקת מתעצבנת ומדברת בצורה פוגענית מגעילה על אשכנזים (אמא שלי אשכנזיה) וגברים (אבא שלי גבר)", כתב אליאסי, "היא לא מפסיקה לדבר על ה?כיבוש? הציוני והסבל הפלסטיני וכמובן שרק לה מותר רק לה מותר להתפשט בטלוויזיה (אבל עם גבר היה עושה את זה הוא היה כנראה עף מהתוכנית ונתבע עלידי אורטל), רק לה מותר לצעוק לקלל ולהביא את עמדתה הקיצונית כי עם מישהו יעיז לדבר נגדה בקיצוניות או נגד העקרונות שלה היא פתאום תהפוך לתומכת ישראל וחוקיה ותיקח אותו לבית משפט".

אורטל בן דיין, יואב אליאסי. פייסבוק, צילום מסך
מחכה להתנצלות/צילום מסך, פייסבוק

"תלמדי לקבל מכות מתחת לחגורה"

אז חלס גברת אורטל, תילמדי לקבל מכות מתחת לחגורה כמו שאת רגילה לתת, אז אם לא אמרת שחיילי צהל נאצים - אני מתנצל, כנראה שאמרת שהם מחבלים או טרוריסטים או משהו בסגנון הזה, אבל עם לא - סליחה, כנראה טעיתי אבל עם אני לא טועה ובאמת אמרת את זה, אז לדעתי את פח כמו שלדעתך אני פשיסט, שובניסטי, ימני, בן תערובת ודיסלקט. אז יאלה לילה טוב ושקט (ככה שצה"ל שומרים עלינו שקט פה בתל אביב) אה ומצטער על השגיעות. דיסלקט מה אני יעשה".

וואלה! סלבס מתחילה ללבוש מהיום כתום. אומרים שזה השחור החדש, יענו מרזה, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully