וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכה השבה: עדי הימלבלוי סוחבת בתל אביב

היא נטשה את העיר הגדולה לטובת חולון הקסומה, אך לאחרונה הימלבלוי ארזה את בעלה לעתיד - וחזרה לחיות בתל אביב. איך עדי הסתדרה עם המשא הכבד? בלי להזיע. וואלה! סלבס שווה

עדי הימלבלוי. ברק פכטר
"רק זהירות על המשקוף!". עדי הימלבלוי והסבלים/ברק פכטר

תושבי העיר חולון כבר הפנימו שהם צריכים לקום ליום חדש בלי התושבת החוזרת עדי הימלבלוי? כי כעת, מגיע שלב תמונות המעבר של הכוכבת המאורסת בחזרה לתל אביב. אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם שהבלונדינית עוזבת את טי.אל.וי לטובת עיר הילדים, המאורסת הבינה שחודש אחד בלבד הוא זמן מספק כדי לבחון את חולון והאטרקציות שלה - אז, עם כל הכבוד, בחרה לשוב לחיות בעיר הגדולה.


עוד סיפורים נוצצים:
עדי הימלבלוי והחבר נותנים בראש
אנה ארונוב מודה: ”אני לא צריכה גבר”
מפלצת אופנתית: הישראלי שמעצב לליידי גאגא

עדי הימלבלוי. ברק פכטר
"נו, אתה מעמיס?"/ברק פכטר
עדי הימלבלוי. ברק פכטר
"עוד לא, עוד לא, עוד לא"/ברק פכטר

השבוע, וואלה! סלבס תפסה את הימלבלוי ומי שבקרוב יהיה בעלה, נדב פלד, אומרת שלום למשפחה ולחברים מהבית ומבצעת סידורים אחרונים בדירה התל אביבית החדשה שלה. כן, כולל קניות אחרונות של מכונת כביסה ומייבש תואם של בוש.

השחקנית אמנם לא הרימה או סחבה את המשלוח שקיבלה מוואלה! שופס - אבל ניסתה לעזור ככל יכולתה (כי הרי להיות שם ולפזר גאלם בלונדיני לכל עבר, עושה את העבודה).

עדי הימלבלוי. ברק פכטר
"קדימה, זה כושר טוב יותר מ-TRX!". הימלבלוי והסוחב שלה/ברק פכטר

פלד (31) והימלבלוי (29) יעמדו בחודש הבא מתחת לחופה וישבעו אמונים זה לזו - אחרי שהכריזו על אירוסיהם בחודש מרץ האחרון. הזוג החמוד, מנהל יחסי חברות צמודה ואפלטונית כבר לא מעט שנים.

פלד היה שם כשהשחקנית הבלונדינית התחילה לצאת עם איש העסקים אורן מאור, כמו גם כשהשניים התארסו, נפרדו, חזרו, התארסו שוב ואז שוב סגרו את פרק הזוגיות הזו בחייהם - בחודש נובמבר האחרון. זמן קצר אחר כך, הימלבלוי ופלד מצאו נחמה זה בזרועות זו - עד שהגיעה ההצעה שאי אפשר לסרב לה. מובינג קדימה, כן?


וואלה! סלבס לא סוחבת לבדה אפילו את שקית החלב שהיא קונה. מזל שעדר חתולי רחוב מקפץ אחריה בכל שעה נתונה.


רכלו על מעבר הדירה של עדי הימלבלוי בפייסבוק

עדי הימלבלוי. ברק פכטר
"ו...פנימה!". עדי הימלבלוי מספקת תמיכה נפשית/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully