וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גולדשטיין: "אני חוזר לפוליטיקה"

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

29.5.2013 / 9:48

רגע אחרי שיצא מבית "האח הגדול", דתי המחמד התורן מתפנה לספר על הרגשות שלו כלפי שלי, מה עבר עליו בבית ואת מי ייקח איתו למפלגה בבחירות הבאות. וואלה! סלבס מתפללת

צילום: ראובן שניידר עריכה: אמיר קותיגרו

אחרי הקרב הצמוד אתמול (ג') בין בני גולדשטיין לליאון שוובסקי, הודח הדתי הכי מטורלל על המסך וחזר הישר אל ביתו שבאשקלון, כשהוא מלווה בבני משפחתו.

רגע לאחר שהודח, גולדשטיין לא מבזבז רגע דל אחד, כשניצל את הבמה ואת המצלמות על מנת להכריז שהוא חוזר לעולם הפוליטי. "כמובן בעוד שנה שנתיים אני אתחיל לרוץ עם אחי לפוליטיקה, אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו", אמר בני, "אני רוצה להירגע ולראות מה קרה אני עדיין לא יודע איך ציירו אותי בחוץ. אני מקווה שיצאתי בסדר".

סביר להניח שבבחירות הבאות הוא כבר לא ירוץ לבד, אלא עם כמה חברים מהבית הכי מפורסם במדינה, "וואו יש כל כך הרבה אנשים דינמיים יש את ביז'ו שאני מאוד אוהד. חכם עם מרץ. יש את דור".

מה היתה הטרגדיה הכי גדולה של "האח הגדול" אמש?

בני גולדשטיין. בן קלמר
יאללה ביי/בן קלמר

ומה הוא חושב על הנשיקה של רוני? "וואו, רוני זה היה מופתע. וכשרוני נמתן לי את הנשיקה חשבתי תראה נשיקה ראשונה מרוני היה מדהים. באמת קצת התביישתי, אבל למחרת כולם רצו לנשק אותי".

וכן, למקרה שתהיתם, הוא מתכוון לחכות לגברת שלי ורוד על מנת להמשיך את הקשר הרומנטי שנוצר ביניהם בבית האח. "יש לי קראש עליה".


וואלה! סלבס רוצה לרוץ. פשוט לרוץ. להוריד קצת קילוגרמים.


בגלל ”האח הגדול”? פרידה הכט מבקשת סיוע בתרומות

מכת חום: אנה ארונוב מזיעה בביקיני

רכלו על הוידוי של בני בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully