וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל "האח הגדול"? פרידה הכט מבקשת תרומות

וואלה! סלבס

29.5.2013 / 9:42

מתמודדת העונה השלישית של הריאליטי, פירסמה בפייסבוק הודעה שבה נכתב "אינני מסוגלת פיזית ונפשית, הגעתי לקצה", עקב חובות אליהם נקלעה. וואלה! סלבס גלגל הצלה

הרבה לפני עידן המייליז ועוד אפילו לפני קותיאנה, היתה זו פרידה הכט שהסתובבה בכתלי בית "האח הגדול" – שם, בין דרמה כזו או אחרת (ספר תנ"ך בשירותים, זוכרים?) היא בעיקר בישלה אוכל חם למתמודדים. לאחר שחזרה לשגרת חייה, מחוץ לתכנית הריאליטי, הכט המשיכה לעבוד במסעדתה התל אביבית "פרידה הכט".

אלא שהדברים לא התנהלו כפי שציפתה, ואתמול (ג') הפתיעה המתמודדת לשעבר את חבריה בהודעה שהעלתה לדף הפייסבוק האישי שלה, בה היא מבקשת סיוע כספי. "הגעתי למקום קשה עם המסעדה שלי, לחובות כבדים שאני יודעת שאני לא יכולה יותר להמשיך כך", כתבה. הסיבה לכך, לטענתה, טמונה בהיעדרותה מהמקום בזמן שידור עונת "האח הגדול" בה השתתפה.

פרידה הכט. אביב חופי
בימים מאושרים יותר? פרידה הכט/אביב חופי

"כבר כמה זמן שאני יושבת וחושבת איך לצאת מהמקום שאליו נקלעתי. הגעתי למקום קשה עם המסעדה שלי, לחובות כבדים שאני יודעת שאני לא יכולה יותר להמשיך כך", כותבת הכט, "במשך 13 שנים ויותר ניהלתי מסעדה מוצלחת, שהייתה לבית לאלפי אנשים. חבר'ה צעירים שמצאו אצלי בית כמו אצל אימא. ילדים קטנים שגדלו עם האוכל שלי במשך שנים. והכי חשוב, הזקנים הבודדים שישבו לאכול ומצאו אוזן קשבת ממני וחיבוק חם שנתתי להם. ובכלל, זו מסעדה, שכל מי שלא היה לו, יכל לאכול גם אם לא היה ברשותו כסף. אף פעם לא אמרתי לא לאנשים רעבים שידעתי ,שגם אם ירצו לעבוד ולהתפרנס, אף אחד לא ייקח אותם לעבוד".

עוד הוסיפה המתמודדת כי "במשך השנים, לא אחת, שיקמתי אנשים תוך כדי העסקתם אצלי, גם כשלא יכולתי להרשות לעצמי כלכלית. העיקר שיהיו לידי קרוב כדי להרים אותם. עד היום, גם כשמצבי קשה, אני לא מסוגלת לראות זקן רעב ולא להאכילו. בתקופת האח הגדול, בזמן היעדרותי, העסק נקלע לקשיים נוראים בשל ניהול כושל ומכשיל ומאז הוא רק צובר עוד ועוד חובות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט המלא, כפי שפורסם אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני עובדת כל השבוע מבוקר עד לילה כדי לנסות לצמצם הוצאות, אבל הבור גדל וגדל. היום, אינני מסוגלת פיזית ונפשית להתמודד עם זה יותר. הגעתי לקצה!!! ברמה כזו, שהוגבלתי בבנק, צ'קים חוזרים כל יום ואני מרגישה אבודה. בשבילי, לבוא ולבקש מכם את עזרתכם, זה רגע קשה ביותר. בחיים שלי לא בקשתי, רק הצעתי. אם כולכם תסייעו לי אפילו רק במאה שקלים, אני אצליח לצאת מהתהום ולייצב את עצמי כדי לחזור ולהעניק לכם בנדיבות כפי שאני עושה כל השנים".

בסופו של הפוסט הסוער, הכט צירפה את פרטי חשבון הבנק של המסעדה, כשרוב הגולשים תמכו בה ועודדו אותה.


וואלה! סלבס מאחלת לפרידה אך ורק טוב, גם כי לא תוכל לסבול את העובדה שלא תוכל לבלוס את השאריות ב"פרידה הכט", כל לילה.


מה היתה טרגדיה הכי גדולה של "האח הגדול"

הו, לא: שונית פרג’י ביטלה את החתונה

מיוחד: נינט טייב תומכת בקהילה הלסבית

צפו: הטעות שגרמה לביונסה לסלק מעריץ מהופעה

מסעדה של פרידה הכט, יוצאת התכנית "האח הגדול", שעליה רוססו כתובות גרפיטי, אפריל 2011. נמרוד סונדרס
לא נעים לראות מסעדה סגורה, נכון?/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully