וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: נינט טייב תומכת בקהילה הלסבית

וואלה! סלבס

28.5.2013 / 9:50

זו לא הפעם הראשונה בה מלכת הרוק המקומית מחליטה לקחת חלק באירוע צבעוני, אלא שהפעם - היא עושה זאת גם בקליפ תומך. "שוויון אמיתי - זה הכי חשוב". וואלה! סלבס גירל פאוור

צילום: דניאל צוקהירה עריכה: צורית הרציון

נכון, הלסבו-שיק שאימצה לעצמה בעת האחרונה, הוא לא הטריגר לכך שנינט טייב החליטה לקחת חלק במסיבה העליזה שתתרחש בשבוע הגאווה המתקרב. הו לא, כבר זמן מה שגברת רוקנ'רול מחוברת באינפוזיה לקהילת הנשים המקומית, והיא מוכיחה זאת פעם אחר פעם - כשלסט המוזיקה הלוהט במסיבות הגרנדיוזיות והמפוארות, היא מקבלת את מלוא האחריות. כן, מיוזעת ומוקפת אסטרוגן.

הפעם, היא בחרה להשתתף גם בטיזר למסיבת הנשים הגאה, והצטלמה לווידיאו המלהיב, שם היא אומרת בקול רם כי "זה הדבר הכי חשוב, הכי בוער, הכי נחוץ. שוויון אמיתי. כל הזמן צריך לאהוב, בכל הזדמנות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד אישה. נינט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולי היה זה מקרה לבנה 'זוהרים' VS רוני מיילי, שגרם לכוכבת לדבר על הדברים בצורה כה ברורה, ולא להתעסק אך ורק במוזיקה שמתנגנת מעמדת הדי ג'יי - ואולי פשוט דווקא שם, בלב הקהילה הצבעונית, היא מרגישה הכי בנוח. כך או כך, וואלה! סלבס מוכנה להיות נערת הוויסקי האישית של נינה, בכל שעות המסיבה.

"זה כל הזמן צריך להיות ככה, כל הזמן צריך לחגוג את זה", מפיצה נינט מילות אהבה בחלל ומתבלת ב"אישה צריכה לחגוג את היותה אישה, וזה בכלל לא משנה את מי אוהבת ומה היא אוהבת, העיקר שהיא אוהבת ונאהבת. זה מה שחשוב".


וואלה! סלבס לא תהיה סלחנית כלפיי מי שיתלה את הדי ג'יי, לפחות לא במקרה הזה.


רוצות לרקד עם נינה ברחבה הגאה? רכשו כרטיס!

לחיים: נינט טייב שותה ומתקלטת

מה קרה כשאנחל בונני פגש זוג לסביות?

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully