וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה גרם לביונסה לסלק מעריץ מהופעה?

שירות וואלה! סלבס

29.5.2013 / 0:01

הבוטילישס רקדה סמוך לקהל האוהב בדנמרק, כשבמהלך אחד השירים מעריץ החטיף לה מכה מפתיעה בישבן. בואו לראות מה קורה למעריץ שמצליח להרגיז את ביונסה. וואלה! סלבס עצבנית

ביונסה ידועה בתור מיס בוטילישס, כזו שמשמחת מיליוני חובבי מוזיקה ברחבי העולם בהופעות מלהיבות - אבל מתברר שגם היא יכולה להיות מופתעת בזמן הופעה, ועוד בגלל מחווה לא ראויה של מעריץ, מול אלפי אנשים אחרים. מה קרה? אחד הצופים הצמודים לבמה במופע האחרון שהתקיים השבוע בדנמרק, החטיף לקווין בי מכה על ישבנה העסיסי. כן, בזמן שהיא מבצעת שיר על הבמה.

רוצים לראות את הטפיחה? העבירו ל-00:20

הזמרת, שרקדה בצמוד למעריצים המטורפים בקופנהגן ביום שני האחרון, לא צפתה לסטירה המצלצלת מהאוהד הנסחף, כשהגיעה לשיר ממש לידו את השיר "Irreplaceable". אז, כשנשמה קצת אוויר, זכתה למכה החטופה ממנו על האחוריים - כשהקטע מתועד על ידי המצלמות הרבות של האלפים ששהו בהיכל הנוצץ.

ביונסה, בתגובה, הסתובבה אל עבר המרביץ בחצי שעשוע וחצי כעס (טוב, הוא נגע באחוריים הקדושים!) - כשהיא מסננת לעברו בפשטות במיקורפון, "אני אאלץ לדאוג לכך שילוו אותך החוצה מהמקום עכשיו, בסדר?". זה מה שיעשה לאיש הצליח להרתיח את קווין בי. שימו לב, לא לנסות זאת בבית, במיוחד כשמדובר בדיוות הריונית.


וואלה! סלבס זוכה לטפיחה ידידותית בעכוז מדי יום. הוא כל כך גדול, וטעויות קורות לפעמים, כולנו בני אדם.


מאט דיימון בסצנת עירום לוהטת

בחברות: ביונסה עוזרת לליידי גאגא

רוצים לראות מקרוב יותר? הנה!

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully