וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחברות: ביונסה עוזרת לליידי גאגא

שירות וואלה! סלבס

27.5.2013 / 15:13

אם כל המפלצות אמנם נאלצה להסתגר למשך כמה חודשים בבית בגלל בעיות בריאותיות, אבל אל חשש - החברה הטובה ביונסה דואגת להחזיר אותה לבמה, במופע ענק. וואלה! סלבס קאמבק

לא בטוח ששמתם לב, אבל ליידי גאגא שמרה על כמה חודשים של שקט תקשורתי מאז הפציעה בירך בחורף האחרון, שבגללה עברה ניתוח שהצמיד אותה לתקופה של ישיבה בכיסא גלגלים. גם אם לא בדיוק התגעגעתם למשוגע(גע)ת, לפי דיווחים מעבר לים, כנראה שכבר בקיץ הקרוב תקבלו מהליידי פיסת עור חשוף על הבמה - והכל בחסותה של החברה, ביונסה.

ליידי גאגא על כיסא גלגלים. ספלאש
התגברה על כיסא הגלגלים. ליידי גאגא/ספלאש

קווין בי, שנמצאת בימים אלה במהלך סיבוב הופעות עולמי שסובב כעת במדינות אירופה, מתכננת לקיים מופע מיוחד מאוד כשתגיע לקהל הבית שלה בניו יורק. בהופעה המיוחדת, שתערך בתחילת אוגוסט יגיחו אל הבמה לא רק הבעל התומך של הבוטילישס ג'יי זי וה-BFF שלו קניה ווסט, אלא גם החברה גאגא, ששרה איתה בעבר שני שירים – אחד באלבום של בי והשני באלבום של המפלצת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי חברות. ביונסה עם ליידי גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם הדיווחים נכונים, זו תהיה הופעת קאמבק מיוחד לגאגא, ילדת ניו יורק שכנראה מאוד מתגעגעת לאורות הנוצצים והמעריצים הצווחים של הבמה. טוב, היא נאלצה לבטל את סיבוב ההופעות שלה ולכסות עלויות של כ-25 מיליון דולר בגלל הפציעה ברגל. הייתרון: היא סיפקה לכולם כמה חודשי שקט מהזמרת שמכוסה בדרך כלל בבועות סבון/ חתיכות בקר/ כל תלבושת מופרכת אחרת.


וואלה! סלבס מפרגנת רק לחברתה היחידה בעולם, נורית, השכנה העיוורת-אילמת שחיה בדירה ממול כבר 45 שנים. לצערה היא לא חירשת.


קארין כהן נפצעה בתאונת דרכים

צפו: קים קרדשיאן מאבדת את זה מול הפפראצי

רכלו על החברות בין ביונסה לגאגא בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully