וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קים קרדשיאן מאבדת את זה מול הפפראצי

וואלה! סלבס

26.5.2013 / 13:16

לא ברור אם מדובר בהורמונים של הריון, הרבה שעות טיסה מתישות או השפעה של החבר - אבל לגברת קרדשיאן פשוט נמאס מהפפראצי. צפו בה צורחת על הצלמים בזעם. וואלה! סלבס דיווה

האם הגיע השלב שבו מעריצי קים קרדשיאן צריכים לזעוק לעולם ש"יניח לקימי לנפשה"? נראה שנסיכת הטראש האמריקנית, שבנתה את הקריירה המתועדת שלה על הרבה צילומי פפראצי חושפניים פלוס תיעוד מאסיבי בריאליטי משפחתי (טוב, וגם קלטת סקס אחת מוצלחת), נמאס לראות את הפלאשים מהבהבים מולה בכל מקום שאליו היא מגיעה.

קרדשיאן, שנמצאת בשבועות אחרונים להריון הראשון שלה, זה שבסופו תביא לעולם את יורד העצר לבית אצולת הטראש יחד עם החבר הראפר, קניה ווסט - איבדה את זה בשבוע שעבר מול עשרות צלמי פפראצי וצרחה עליהם בקול.

ייתכן שקיבלה השראה מהבויפרנד, שלא מחחב את הצלמים, כי כשהגיעה לנמל התעופה באל.איי, צווחה בקול לאלה שפתחו את דלת הרכב שבו נסעה מהמקום רק כדי לקבל תמונה טובה שלה. "תסגרו את הדלת המזו**נת, חבורת אידיוטים", צעקה מול המון מצלמות ואז טרקה את הדלת. יכול להיות שהיא עדיין כועסת על המכה שקיבל החבר כשניסה לברוח מהצלמים?

קים קרדשיאן. ספלאש
"סגרו את הדלת!". קים קרדשיאן עצבנית בשדה התעופה/ספלאש

האירוע, גרם למהומה קטנה בין אנשי האבטחה במקום לצלמים שגדשו את נמל התעופה, ואת זעמם של כל אלה שרק חשקו בפריים של קימי והבטן. אמה של קרדשיאן, קריס ג'נר, שהיתה איתה באותם רגעים ועזרה לה לפלס את דרכה בין כל הפפראצי, יכלה רק לחייך במבוכה ולבקש מהצלמים שלא להפריע לנסיעה. מנפלאות מחיר התהילה, חמודה.


וואלה! סלבס צורחת רק על יצור אחד בעולם - שפמפמי, גור החתולים הנדיב שהיא מגדלת בבוידעם. הוא פשוט נחמד מדי.



OMG: השמלה של מריה קארי נופלת בשידור חי

נשימה עמוקה: קים קרדשיאן חושפת גוף בהריון

רכלו על ההתפרצות של קימי גם בפייבבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully