וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראה, מראה: קים קרדשיאן בוחנת את הבטן

שירות וואלה! סלבס

2.5.2013 / 11:12

ליידי קרדשיאן מאפשרת לעולם לקבל תשובה לשאלה המסעירה ביותר שקשורה למלכת טראש בהריון: איזה חלק של גופה הלוהט גדול יותר - מלפנים או מאחור? וואלה! סלבס קלאסה

לא משנה מה קים קרדשיאן תעשה, בין אם תלבש בגדי מעצבים, תברך את המעריצים ב"שלום" מנומס או אפילו תפגוש את מלכת אנגליה בכבודה ובעצמה - היא תמיד תישאר מיס טראש. כנראה כשאת זוכה לתהילה בגלל קלטת סקס ואז ממשיכה להשתולל על המסך בריאליטי משפחתי, לעולם לא תצליחי להפוך לליידי אמיתית.

זאת ככל הנראה הסיבה לכך שקרדשיאן אפשרה לחברתה לצלם את בטן ההריון החשופה שלה - תוך כדי שהיא שואלת את השאלה המסקרנת, "מה בעצם גדול יותר, הבטן או הישבן?". עונג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בליטה מקדימה, בליטה מאחור. קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרדשיאן, שנטשה את שאר המשפחה שמבלה בשבוע האחרון חופשה משפחתית מצולמת ביוון, הגיעה אתמול ללונדון לבילוי עם חברות. יום שלם עם הבויפרנד קניה ווסט בעיר פריז, הספיק לה כדי שתתקדם לעבר בירת אנגליה - שם השתובבה עם כמה חברות טובות, שלקחו אותה לראות את ההופעה של הידידה ביונסה, מהשורה הראשונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו, כה אצילי. קים והחברות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל עוד לפני שנענעה את הישבן הבוטילישסי שלה, ורגע לפני שלגמה תה מסורתי של מנחה, הצליחה אחת החברות שלה לתפוס את קימי כשהיא מתכוננת ליציאה, כולל הבטן החשופה שבתוכו גדל יורש העצר לבית קרדשיאן-ווסט. כאמור, היא מעולם לא התברכה בעודף קלאסה. כעת, כולם יכולים לבחון בעצמם מה עגול יותר, החלק הקדמי או האחורי של קים.


וואלה! סלבס לא לובשת חולצות בטן. היא מפחדת שיגלו היכן היא מורטת שיערות.


הלם: אביבית בר זוהר VS קים קרדשיאן

גווינת’ פאלטרו: ”אל תצעקי על בעלך, תעניקי לו מין אוראלי”

רכלו על קים והבטן או על קים והישבן גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully