וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קניה ווסט מקבל מכה ותוקף צלם פפראצי

שירות וואלה! סלבס

12.5.2013 / 15:51

הזוג הנרדף ביקום, בעיקר על ידי פפראצי, ניסה להתעלם מנוכחותם של צלמים - מה שנראה הביא לקארמה הרעה. הראפר המסכן, נתקל בעמוד מתכתי ואז תקף את הסביבה. וואלה! סלבס טראח

ספלאש

הראפר האומלל, שיצא לשיטוט עם אם ילדיו העתידית - קים קרדשיאן, ניסה להתחמק מצלמי פפראצי בלוס אנג'לס, ובמקום זאת, זכה לחבורה לא נעימה במצחו. איך זה קרה? המלכה ק' וקניה ווסט התהלכו ברחוב, לאחר שבילו זמן מה במקום סגור, באותו הזמן עדר פפראצי רעב לא הניח לצמד חמד. כשראשם מופנה מטה, צעד הזוג במהרה, עד אשר - בום טראח - ווסט נתקל בעמוד מתכתי. אאאוץ'!

קניה. ספלאש
זה מה שקרה למסכן. קניה ווסט והבליטה במצח/ספלאש

בזמן שליווה את בת זוגו שתפחה עקב הצאצא המשותף, הראפר המאוהב השתדל עד מאד שלא להישיר מבט למצלמות - אך במקום שזה ישתלם לו, האקט המתחמק דווקא הביא למכה כואבת במיוחד. לאחר מכן, ווסט התייסר וקרדשיאן תמכה בו. כשהמקרה חלחל, והמבוכה הכללית התעלתה על הכאבים הקשים, המסכנון יצא מדעתו והחל לנבוח ולתקוף את צלמי הפפראצי. במזל, מהר מאד הוא נרגע.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן בהריון. ספלאש
מזל שהיא היתה שם. קים קרדשיאן/ספלאש

כשהתקרית הכואבת הסתיימה, הזוג הזדרז להיכנס לתוך בית קפה אקראי, הראשון שנקרה בדרכו. כפי הנראה, ווסט בילה את שאר היום עם שקריות קרח, אך אל דאגה - מלבד הבלוטה הענקית שעל מצחו, הכל בסדר גמור.


פפפףףף. וואלה! סלבס חשבה שרק היא רואה כוכבים.


מיוחד: המתמודדת שפרשה מ"האח הגדול" מדברת

זו חבית? לא, זו קים קרדשיאן בהריון! אלבום מיוחד

צחקוק או אמפתיה? רכלו על קניה האומלל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully