וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ביונסה בהריון

שירות וואלה! סלבס

17.5.2013 / 22:44

מזל טוב, קווין ב’. בקרוב מאד, בלו אייבי תהפוך לאחות גדולה, והתא המשפחתי של הזמרת וג’יי זי יתרחב בדיוק כפי שחזו כלי התקשורת בעולם. וואלה! סלבס תפיחת בטן

ספקולציות רבות התרוצצו ברשת לגבי בטנה התופחת של ביונסה, ועכשיו – זה אושר: קווין ב' ובעלה – ג'יי זי, מצפים לילד שני, כך דיווח היום (ו') מגזין E! לראשונה. עד כה, הזוג סירב להגיב לידיעה המסעירה, הקשורה לתא המשפחתי המתרחב, אך נראה שגברת בוטילישס לא תוכל להכחיש עוד את השמועות. בימים אלו, היא דואגת להתלבש בהתאם, ומסתירה את החלק התופח של גופה.

ביונסה גאלת המטרופוליטן 2013. GettyImages
כבר לא יכולה להסתיר. ביונסה/GettyImages

לאחרונה, ביונסה ביטלה הופעה בבלגיה, לאחר שרופאים ייעצו לה לנוח כתוצאה מ"התייבשות ותשישות", אך נראה שהסיבה האמיתית נעוצה דווקא בצאצא המשותף של הדיווה והראפר. לפני מספר ימים, היא אפילו צייצה כמה מילים על האפשרות, כשאמרה בנחרצות לכלי התקשורת "אני רוצה עוד ילדים", זאת מכיוון ש"בלו אייבי זקוקה לקצת חברה". נראה שכעת, משאלותיה הכמוסות צפויות להתגשם.

ג'יי.זי. GettyImages
היוש, אבא. ג'יי זי/GettyImages

הריונה השני של הזמרת בת ה-31 היה הנושא המדובר ביותר במהלך נשף הגאלה השנתי של מוזיאון המטרופוליטן, בניו יורק. שם, קווין ב' הסתירה את התפיחה בבטן תחת שמלת הנשף של בית האופנה ג'יבנשי אשר עטפה את גופה. ובכן, אין צורך עוד להסתיר את הידוע לכל. מזל טוב!


לכבוד ביונסה, וואלה! סלבס שולפת את החצוצרות הקשורות שלה.


צפו: גדעון סער וגאולה אבן בנשיקת חתונה סוערת

ציון ברוך דוס VS משה פרץ בעירום חלקי

רכלו כאן על הבטן של קווין ב'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully