וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ביונסה בהריון שני?

שירות וואלה! סלבס

13.5.2013 / 16:49

דיווחים מעבר לים מתעקשים שכשנה וחצי אחרי לידת בתה בלו אייבי, החברים הקרובים של הבוטילישס מרכלים על כך שהיא מצפה לילד שני עם הראפר ג'יי זי. וואלה! סלבס רואה כפול

האם סיפור בטן ההריון המזויפת של ביונסה עומד לקבל שידור חוזר? העיתון "ניו יורק פוסט" מדווח כי הזמרת הבוטילישס נמצאת בהריון שני, שבסיומו תלד ילד משותף נוסף עם בעלה, הראפר הקשוח ג'יי זי. את בתם הראשונה של הפאוור-קאפל הנוצץ, בלו אייבי, ילדה ביונסה לפני כשנה וחצי וכעת - לפי השמועות, היא תזכה לאח או אחות עם גנים מוזיקליים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה נראה בפעם הראשונה. ביונסה ובלו אייבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הדיווח, הריונה השני של הזמרת בת ה-31 היה הנושא המדובר ביותר במהלך נשף הגאלה השנתי של מוזיאון המטרופוליטן, לפני כשבוע בניו יורק. ביונסה, שהגיעה לאירוע במיוחד למרות שהיא נמצאת באמצע בסיבוב הופעות באירופה, הסתירה את התפיחה בבטן תחת שמלת הנשף הדרמטית של בית האופנה ג'יבנשי שלבשה.

ביונסה גאלת המטרופוליטן 2013. GettyImages
הסתירה את התפיחה. ביונסה בשבוע שעבר/GettyImages

למרות זאת, יש כאלה שנשבעים שראו את הבטן הגדלה כשהזיעה על הבמה, לבושה באחת מתלבושות סיבוב ההופעות שלה. אם השמועות נכונות, וביונסה נמצאת בחודשי הריון ראשונים, היא כנראה כבר לא תוכל להסתיר את הבטן כשתסיים את סיבוב ההופעות "מיס קרטר", בחודש ספטמבר הקרוב.

בעבר, קווין בי לא הסתירה את הרצון שלה במשפחה גדולה. "אני חושבת שהבת שלי תצטרך חברה. אני מאוד אוהבת להיות האחות הגדולה", אמרה בראיון, "אבל זה יקרה כשזה יצטרך לקרות", הסבירה. האם הזמן הזה הגיע יותר מוקדם יותר משהעולם ציפה לו? עוד נראה.


וואלה! סלבס סובלת מבטן תפוחה, בכל יום אחרי ארוחת הערב. אין שום קשר להריון.


יקרה? הכי! המפורסמים חוגגים את יום האם

צפו: קניה ווסט מקבל מכה ותוקף צלם פפראצי

בהריון או שלא? רכלו על ביונסה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully