וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקרה? הכי! המפורסמים חוגגים עם אמא

שירות וואלה! סלבס

13.5.2013 / 15:37

קים קרדשיאן נזכרת, ביבר מחבק על הבמה ובריטני ספירס מחייכת - יום האם שנחגג באמריקה, גרם לכוכבים ענקיים להפגין רגש כלפי האישה שהביאה אותם לעולם. וואלה! סלבס חיבוקי

אתם אולי ציינתם את יום האם (או "יום המשפחה" למתעקשים על הפוליטיקלי-קורקט) שלכם איפשהו בין ט"ו בשבט לפסח, אבל שאר העולם והאמריקנים בפרט, מרעיפים על מי שהביאה אותם לעולם המון חיבה - דווקא אתמול (א'). בין השאר, גם המפורסמים, אלה שאוהבים לאהוב ולספר על זה לכל העולם, חוגגים את האיוונט בפרחים, מתנות סמליות וציוצים מלאי תשבחות על האמא/ הילדים שלהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך היינו. קים קרדשיאן עם האחיות קלואי וקורטני, האמא קריס והסבתא/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד מהטוויטים היה של מי שתהפוך בקרוב מאוד בעצמה לאמא, קים קרדשיאן, שפרסמה תמונת ילדות עתיקה שלה יחד עם האחיות קורטני וקלואי, האמא קריס ג'נר והסבתא, ואפילו כתבה "לאמא והסבתא הטובות בעולם! אוהבת אתכן".

בריטני ספירס, כוכבת ענקית לא פחות, פרסמה תמונה של הבנים שלה, שון פרסטון וג'יידן ג'יימס כשהם עושים פרצוף, בעוד שהיא עם חיוך נבוך על הפנים, וכתבה "יש לי את שני הבנים החמודים בעולם. מקווה שאתם נהנים מיום האם ממש כמוני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושים פאן ביום האם. בריטני ספירס והילדודס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין השאר, גם הזמרת פינק הודתה לאמה ש"לימדה אותי את העליות והמורדות של האהבה", ג'סטין טימברלייק הודה שהוא "מאדר לאבר" והוסיף "אני אוהב אותך אמא", בעוד שכריסטינה אגילרה איחלה ברכות לכל האימהות ש"ממלאות אותנו בהשראה. תראו זורחות ותהיו יפהפיות היום". בסדר, לא לכולן יש מאפר צמוד ותוכנת פוטושופ זמינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זר של שושנים. ג'סטין ביבר מחבק את אמא/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית כריסטינה אפלגייט, עשתה את זה מקורי יותר שצייצה אהבה לכל אמא ו"אבא שצריך למלא את שני התפקידים", אנריקה איגלסיאס פרסם תמונה שלו מחובק עם אמו ואיחל יום אם שמח ל"כל האימהות גנטיות או לא, שגידלו ילד".

ג'סטין ביבר, העלה תמונה שלו עם אמו כשהם יחד על הבמה, וכתב "אני אוהב את אמאל'ה שלי", בעוד שהמנחה ג'ימי קימל, הזכיר לכולם ש"חשוב לציין שאימהות יכולות להיות ממש מעצבנות לפעמים". בסדר, מצחיקי.


וואלה! סלבס אף פעם לא זכתה למחמאות מהתנשמת לבנה, שגידלה מאז שהיתה אפרוח זעיר. אולי זה קשור לעובדה שהיא אוכלת לה את הזרעונים?


אמאל'ה: עדי אשכנזי חושפת חזיה

מה הקשר בין בר רפאלי לפאולינה מ"האח הגדול"?

רכלו על האמהות, הילדים שלהן והתמונות גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיבוקים! אנריקה איגלסיאס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטיפ האופנתי של ויקטוריה בקהאם ליום האם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יום אם שמח לכל האמהות-לוחמות". טורי ספלינג והשבט שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully