וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ברוך דוס VS משה פרץ בעירום חלקי

וואלה! סלבס

17.5.2013 / 0:00

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: המקצוע הנוסף של טל מוסרי, אהוב ליבו של אסי עזר. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אסי עזר רוצה פיסה מהבויפרנד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"Cant wait to meet @albertescolatomorrow. My heart is going in and out of my chest! ;)", אסי עזר מתוודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפעם האחרונה שחנה ענדה על צווארה לב ענק, היתה כשאמא עבדה על הצלוליטיס במכון הכושר ועזבה אותה לכמה שעות. כשאסי עזר עשה זאת, לקראת שובו של בן זוגו החתיכי, זה הזכיר לכלבה עד כמה היא סולדת מהג'ים, וזקוקה למלוא תשומת הלב של מאמא ספירס. עכשיו, היא כבר לא תיתן לה לעזוב את הבית. וואף.

משה פרץ מחליט להתערטל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בוקר טובבבבבב", משה פרץ זועק/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנה ספירס תמיד דמיינה כיצד משה פרץ כובש את "Glee", ותורם לפרק שנעשה על אמא ספירס (בעיקר בקאבר ל'כבר לא ילדה, עדיין לא אישה') - אבל מאז שפירסם את תמונת הטופלס הזו, קשה לה מאד לדמיין את מיסטר נייס-סמייל מסתובב בכתלי בית הספר. סורי. ביוש.

טל מוסרי עובד גם מהצד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"השלמת הכנסה :)", טל מוסרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר שטל מוסרי, מלבד היותו טל מוסרי, מתעסק גם בעבודות זמניות מהצד. חנה ספירס מאד מזדהה עם זה - כדי לדאוג להשלמת הכנסה, היא נאלצה להכפיל את קצב כשכוש הזנב, זה קרה בכל פעם שהמצלמה היתה על ON ב"אקס פקטור". אלו הם ימיה האפלים. דמעה.

עינת שרוף בוחרת בגדי, במקום בכלב(ה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חגיגת שבועות עם גדי הגדי שידור חי בערוץ 24", עינת שרוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפינת הווידוי השבועי, עומדת עינת שרוף. כן, חנה ספירס מעריצה את עינת שרוף עוד מהימים בהם כולם קראו לה "גור קטן ומתוק", ליטפו אותה מאחורי האזניים, בצדי הזנב ולא נמנעו מהבל פיה, אבל עכשיו – כשאיידול שלה בוחרת בגדי צעיר, הכל מרגיש רעוע, אז היא משחררת את הרצועה ולא זורקת עצם לשרוף. ביי.

ציון ברוך מניח תפילין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שבת שלום", יאנה יוסף מצלמת את ציון ברוך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמג. אמג. אמג! ציון ברוך הפך לדוס. זה לגמרי לוקח מחנה כל אפשרות שהוא ידרוש לדגדג לה את הבטן, נכון? לא כי היא מוצאת בו משהו, אלא רק כדי שתוכל להכיר את הכלבלבים שהוא ויאנה מגדלים בצוותא. וגם, בגדי הכלא הללו לחלוטין לא הולמים את גופו הזעיר, שמישהו ילחש לו, בין תפילה לתפילה.


קאשה בעירום מלא VS כוכבי ה"אח הגדול"

ציון ויאנה ברגע אינטימי VS טום קשתי נלחם בג'וק

אופיר בן שטרית צמודה לדילן VS אסי עזר צמוד לחבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully