וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ויאנה ברגע אינטימי VS טום קשתי נלחם בג'וק

וואלה! סלבס

12.4.2013 / 3:08

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: אלמונית מתחזה לאמא בריטני, טום קרוז מבלה עם אורי פפר. מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

יאנה יוסף וציון ברוך מציגים: שיער גוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יאנה יוסף וציון ברוך/מערכת וואלה, צילום מסך

התמונה הזוגית של יאנה יוסף וציון ברוך איננה מיועדת לכלבות גזעיות בנות כמה חודשים, אך בכל זאת - היה זה רגע מרענן עבור חנה, שכל היום בלסה דוגלי וחיכתה שאמה תחזור מהעבודה ותגרד לה את האיזור הרגיש של הבטן. שרבוב השפתיים של יאנה, העירום החלקי ושיער הגוף העודף - כל אלו עשו לה קצת נעים. וואף, של מבוכה.

עם פריזורה של שחקן כדורגל, טום קשתי נלחם בתיקן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
טום קשתי/מערכת וואלה, צילום מסך

חנה סומכת על אגרופיו הקמוצים של טום קשתי, שהחליט לעשות את הדבר הזה שמשפחת ספירס תמיד מתחמקת ממנו: לרצוח תיקנים/ ג'וקים/ מקקים. כן, למרות שהיצורים הללו נראים אכילים, המרקם לא באמת שווה את הטרחה. מאז שהאסימון נפל, חנה קופצת, נובחת ובורחת לזרועות של אמה.

אורי פפר משחק בטום קרוז - וזו לא בובת שעווה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
טום קרוז ואורי פפר/מערכת וואלה, צילום מסך

אחרי שהסתחבק עם ג'רארד באטלר, אורי פפר עבר לאבק כוכבים מעט יותר אטרקטיבי. שמו: טום קרוז. כשאמא בריטני היתה צעירה, היה לה קלסר ופוסטרים שהודבקו עם משחת שיניים לקיר. עד היום, עדין לא בחרה בין קרוז לפיט.

קותי סבג לובש מפה מהסבנטיז ומערסל את חיים רביבו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חיים רביבו וקותי סבג/מערכת וואלה, צילום מסך

חנה אמפתית: השמיכי האהובה עליה עשויה בדיוק מאותו בד טורקיז איום. לכן, כשנתקלה בתמונה של קותי, דמעה זלגה לה: לא רק אמא ספירס לקתה בתופעה הנוראית מכל, סטיילינג-איום-ונורא, אלא גם פליט הריאליטי שבור הלב, שמצא נחמה בשחקן הכדורגל, רביבו. האלכוהול, לעומת זאת, לא מצא חן בעיניה. עכשיו, כשנזכרה בעובדה זו, היא כלבה זועמת.

מאמא ספירס מתהפכת במיטת שיזוף, יש לה כפילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

כך זה נראה כשאמא בריטני (כמעט) נתפסה על חם עם אורי חזקיה. ג'יזס קרייסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully