וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי חינם: בני גולדשטיין מוכר את עצמו

וואלה! סלבס

17.7.2013 / 16:27

מתברר שפליט העונה הנוכחית של "האח הגדול" יגיע גם לאירוע שלכם וישמח את האורחים, אם רק תשלמו לו כמה שקלים - לכן פרסם מודעה בלוח יד שנייה. וואלה! סלבס מחיר התהילה

מתברר ש-15 דקות התהילה של כמה מיוצאי העונה הנוכחית של "האח הגדול" קצרות במיוחד. שאלו את בני גולדשטיין, שעד לפני כמה שבועות שעשע את הצופים על המסך של תכנית הריאליטי, עד שהודח וחזר לביתו. בימים האחרונים, כנראה שהוא כבר לא מוזמן לעוד השקה או מסיבה כמו שהיה לפני כשבועיים - כך שמצא פתרון יצירתי במיוחד - שיווק עצמי, כאישיות לוהטת באירועים פרטיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כמה כמה? המודעה של בני גולדשטיין/מערכת וואלה, צילום מסך

בני, כך מתברר, כמו להקת אירועים או ליצן אם תרצו, מציע את שירותיו כאורח נוצץ בבר המצווה של הבן המתבגר או בחתונת בת הדודה של השכנים. במודעה שפרסם באתר "WINWIN לוח ידיעות אחרונות" - הוא מפנה את כולם לסוכן האישי שלו, כדי לתאם מועד ל"צילום עם כל האורחים". כנראה שתמורת עוד כמה שקלים, פליט הריאליטי גם "יספר על החוויות שלו בבית", כפי שמתואר בתקציר המפורט.

בני גולדשטיין האח הגדול.
לכל המרבה במחיר. בני גולדשטיין

את השירותים המיוחדים של גולדשטיין מבקש להעניק (בצירוף הסכום הנכון על ההמחאה, כמובן), תוכלו לקבל באזור המרכז בכל יום נתון - במידה שמר "האח הגדול" לא מוזמן מראש. רגע, אם הוא פרסם מודעה כזו כנראה שיש לו זמן פנוי בתקופה הקרובה, לא? רק בדקו עם הסוכן שלו.


וואלה! סלבס מציעה את השירותים שלה לכל המרבה במחיר, שעומד על 20 שקלים בממוצע.


התמונה המביכה בחייה של דמי מור

אילנית לוי ואלירז שדה יוצאים לחגוג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רגע, אז כמה אתה לוקח? בני גולדשטיין מפרט/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully