וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום הטיפולים: אורטל גושן מ"האח הגדול" מדברת

עמית גולדברג

26.6.2014 / 0:38

מתמודדת העונה הנוכחית של "האח הגדול" יצאה מהבית במפתיע, בשל בעיה רפואית. אחרי סיום הטיפול, אורטל גושן מפטפטת על המתמודדים שנותרו והאפשרות שתיכנס לבית. וואלה! סלבס מלכה

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

לא רק הקהל - אלא גם דיירי העונה הנוכחית בבית "האח הגדול", הופתעו כאשר אורטל גושן נאלצה לעזוב את הריאליטי, זמן קצר אחרי שלמדו להכיר אותה. מאוחר יותר, התברר כי נשמרה לגושן "המלכה" הזכות להשתתף גם בעונה עתידית של התכנית והשבוע, היא אף הוזמנה לחגוג במסיבה שנערכה למשתתפי העבר בבית המצולם.

"את החלק הקשה עברנו, כרגע מחכים לחלק השני כדי שנוכל לומר שנגמר", העידה על התהליך שעברה בתקופה האחרונה אחרי הגילוי על סרטן בבלוטת התריס שלה, "אני מתמודדת בעזרת החברים, המשפחה ,האנשים ברחוב, ההפקה. יש בזה משהו תומך ואוהב שעוזר לך לעכל את הסיפור ולהתמודד כמו שצריך".


עוד סיפורי סלבס:
טהוניה: ”לא הייתי חוזרת ל’האח הגדול’ גם תמורת 10 מיליון”
ברוכה השבה: עדי הימלבלוי סוחבת בתל אביב
אורטל בן דיין מאיימת לתבוע את הצל

אורטל גושן. דייב שחר
הכל זה מלמעלה. אורטל "המלכה" גושן/דייב שחר

כשוואלה! סלבס בדקה עם גושן איך הרגישה עם עזיבת הבית, סיפרה כי היא יכולה לומר ש"לא התאכזבתי, בנסיבות האלה. אבל הכל זה מלמעלה וצריך לקרות. כשהייתי בבית החולים ממש, עקבתי אחרי תכניות העונה. לא היה לי מה לעשות, לא יכולתי לזוז ולא יכולתי לדבר", גילתה. לדעתה של "המלכה", היתה שורדת את ההדחה לולא היו מוצאים אותה מהבית, אך היא לא פוסלת אפשרות שתיכנס בחזרה לריאליטי. "שנה הבאה מובטחת, אז אני לא בלחץ. החיים מתקתקים, זורמים, צריך לומר תודה בכל פעם מחדש על כך שאנחנו מתעוררים בכלל".

אז מי לדעתה של גושן ינצח בעונה הנוכחית? "אני חושבת שגם צחי וגם אחי, אבל כל המשחק פה מאוד פתוח. אנחנו בני אדם, זה חלק מזה", סיפרה. מי לדעתה ממתמודדי העבר ראוי להיכנס בחזרה לבית? "הייתי מכיסה מהעונות הקודמות את יוסי או ג'קי, חיים שלי, או את אלירז", הבהירה. ובכן, כנראה שלא תמיד מקבלים את מה שמבקשים.


וואלה! סלבס חשה מלכה לפחות כמו אורטל גושן.


רכלו על אורטל המלכה גושן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully