וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ריאן גוסלינג?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

13.6.2014 / 0:51

בנות, בנים ומה שביניהם - לא יכול להיות שפספסתם את אחד השחקנים ההוליוודיים הלוהטים של התקופה האחרונה, ריאן גוסלינג. אבל איך הבלונדיני הרציני נראה בעבר? וואלה! סלבס מאוהבת

אימג'בנק GettyImages

בנות שאוהבות בנים, בנים שאוהבים בנים, בנות ובנים שאוהבים אחד את השנייה, כנראה שאין סיכוי שפספסתם את ריאן גוסלינג - אחד הכוכבים הלוהטים ביותר שיצאו מהוליווד בשנים האחרונות. השחקן הבלונדיני בן ה-33, נולד בכלל בקנדה, אבל מאז שהחליט לקחת חלק בתעשיית הכוכבים האמריקנית הצליח לכבוש כמה פסגות מקצועיות - בהן מעומדות לפרס האוסקר - פלוס כמה לבבות של כוכבות מרשימות.

גוסלינג בכלל החל כילד פלא, כשהופיע לצד ג'סטין ובריטני בתכנית שהפכה את כולם לכוכבים - "מועדון מיקי מאוס", שהובילה אותו לתפקיד ראשי בסדרה "הרקולס הצעיר". מאז, הפך לאחד השחקנים הכי עסוקים אך בררנים בהוליווד, כשהופיע בסרטי אינדי אך גם בלהיטים כמו "היומן", "בלו ולנטיין" וכמובן, "טיפש, מטורף, מאוהב". כשהפך לצ'ארמר מן המניין, החל לצאת עם נשים לוהטות בהן סנדרה בולוק וחברתו הנוכחית והמפתה - אווה מנדז.

אז איך הבלונדיני עם המבט החודר, שמככב בפנטזיות רטובות של כמה וכמה מעריצים ברחבי העולם, התבגר על המסך (ומחוצה לו)? שימו חלב, מדובר באחד הגברים הלוהטים והנחשקים בתעשייה העולמית - כך ששווה לבחון מה קרה לפניו של גוסלינג. וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם ריאן, כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שלו מאז שהיה ילדון שובבון ועד לשנים האחרונות, שבהם הוא מרשים לא רק בכישרונו אלא גם בחזותו.


וואלה! סלבס מבייצת. זה הכל.


עוד מתיחות פנים: אופרה ווינפרי | ג'סיקה סימפסון | ריהאנה | רוברט פטינסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully