וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ריהאנה?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

23.5.2014 / 0:08

מתפשטת, מתלבשת, מופיעה, חוטפת, מקצצת, שרה, מתישה - והכל תוך פחות מעשור של עבודה קשה. איך בדיוק התבגרה ריהאנה, הילדה הרעה של עולם המוזיקה? צפו. וואלה! סלבס ריגוש

אימג'בנק GettyImages

גבירותי ורבותי, קבלו את הילדה ה(באמת) רעה של עולם הפופ הבינלאומי, הלא היא ריהאנה. גברת רובין פנטי, אולי נולדה בברבדוס לפני 26 בסך הכל, אבל מאז שפרצה לתודעה העולמית לפני קצת פחות מעשור (!), הספיקה להחליף עשרות דמויות ופרצופים, התלבשה, התפשטה, עוררה סקנדלים וחרשה את הבמות סביב הגלובוס. זיקית? איש לא יכול להוכיח אחרת.

לא ברור מה מושך את מיליוני המעריצים לפאם פטאל הצעירה, אם זה הקול המחוספס שלה או דווקא העובדה שנראה כי בשנים האחרונות היא לא ממש מתייחסת לביקורת וגלגולי העיניים המורגשים של העולם כולו - אבל מה שבטוח הוא שאפילו שערוריית האלימות שחוותה מצד האקס המפורסם, כריס בראון (נו, זה שהשחית את פניה של רי-רי), לא מנעה ממנה להיות מתועדת ומדוברת בכל מקום.

כיוון שלא משנה מה תעשו, כנראה שלא תוכלו להתחמק מהבאד גירל, וואלה! סלבס לא מוותרת על בדיקת הפנים של ריהאנה ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך הגברת השתנתה עם השנים. שימו לב, זה עלול להתיש לפחות כמו עוד תמונה שלה עירומה על דפי מגזין.


וואלה! סלבס לא ראתה כזה שינוי חיצוני מאז שעברה את גיל ההתבגרות. פצעונים? היא נראתה כמו מכתש.


עוד מתיחות פנים: רוברט פטינסון | ג'ייק ג'ילנהול | לינדזי לוהן | בראדלי קופר

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully