וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה רוברט פטינסון?

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews, אימג'בנק - GettyImages

16.5.2014 / 0:08

האקס של קריסטן סטיוארט הוא שחקן מוכשר או צעיר בר מזל שהצליח לנשוך את לבובותיהן של המעריצות המתבגרות? צפו וגלו איך רוברט פטינסון התבגר מול המצלמות. וואלה! סלבס מדממת

אימג'בנק GettyImages

האם רוברט פטינסון הוא שחקן צעיר ונחשק או עוד שחקן בר מזל, שיצא עם הבחורה הנכונה בזמן הנכון? הכוכב האנגלי הצעיר, שחגג השבוע 28 שנים לחייו, מופיע על המסך כבר עשור שלם, אבל את מרבית הכותרות תפס רק כשהופיע בסדרת סרטי הערפדים "דמדומים". ואז יצא עם הכוכבת שלצדו. ואז היא בגדה בו באופן מאוד (מאוד) פומבי. אופסי.

שנים לפני הפריצה הגדולה שלו כערפד החביב על צעירות העולם על המסך הגדול - פטינסון ניסה את מזלו כדוגמן צעיר בממלכה הבריטית. אחר כך, זכה לשחק באחד מסרטי "הארי פוטר", מה שהיווה את כרטיס הכניסה שלו להוליווד, כשם לוהט שמריץ את בנות העשרה לאולמות הקולנוע. בין לבין, הספיק למצוא כמה חברות טובות כמו ריס ווית'רספון וקייטי פרי, וכאמור, גם לנהל מערכת יחסים בלתי נגמרת (בערך, עד לאחרונה) עם קריסטן סטיוארט.

בגלל שהוא עוד לא בן 30, אבל כבר צבר לא מעט כותרות צהובות סביב הגלובוס, וואלה! סלבס לא יכולה לוותר על בדיקת הפנים של רוברט ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך מיסטר פטינסון הנושך התבגר עם השנים. ככה זה כשבוגדים בך ומודים בזה, אתה מזדקן מהר, לא?


וואלה! סלבס לא נושכת. כלומר, לא חזק. מדי. יאמי.


עוד מתיחות פנים: ג'ייק ג'ילנהול | לינדזי לוהן | בראדלי קופר | אלישיה קיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully