וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט פטינסון דוחה את קריסטן סטיוארט

שירות וואלה! סלבס

7.3.2013 / 15:50

כבר לא ניתן לעקוב אחר מערכת היחסים הרעועה של הזוג ההוליוודי. למרות חוסר הבהירות, מקורבים מספרים שכעת המושכות נמצאות דווקא בידיים של פטינסון. וואלה! סלבס דוהרת

נראה שבסופה של טרילוגיה מתישה, רוברט פטינסון איננו להוט לבלות עם בת זוגו, קריסטן סטיוארט. למעשה, על פי הדיווחים, השחקן הפציר בחברתו שלא תגיע לסט הצילומים בו הוא מבלה בעת האחרונה. המשמעות? בעוד שהוא מעביר את זמנו באוסטרליה, היא מבלה לבדה בארצות הברית. זו לא הפעם הראשונה בה הערפדון הופך אכזרי - נראה שמאז תקרית הבגידה, פטינסון טיפח אגו לתפארת.

קריסטן סטיוארט, טיילור לאוטנר. GettyImages
איתו? באמת? קריסטן וטיילור/GettyImages

"רוב לא רוצה שהיא תגיע לביקור," אמר חבר של בני הזוג והוסיף, "הוא הרגיש שהם זקוקים למרחב. הוא שוב דורש פסק זמן". יותר מזה, מכרים מדווחים כי פטינסון נראה מאושר מאי פעם ומשקיע את מלוא תשומת הלב בתפקידו החדש. השינוי, אמנם, לא קל לו - כך מספרים.

רוברט פטינסון. GettyImages
לבד וטוב לו? רוברט פטינסון/GettyImages

חבריה של קריסטן מספרים כי "היא מתקשרת ושולחת מסרונים כל זמן. בשלב מסוים, הוא הפסיק להגיב". כעת, עיתונים מעבר לים מדווחים שתסריט העדפדים הופך למציאותי: על מנת להעביר את הזמן, סטיוארט מסתובבת בחברת טיילור לאוטנר. כן, בדיוק - השחקן שמגלם את איש הזאב, ג'ייקוב.

הפרידה הזמנית של הזוג ההוליוודי הגיעה בעקבות העובדה שרוב וקריסטן לא הצליחו לחזור לשגרה, אחרי השערורייה בה התגלה הרומן שניהלה הכוכבת בקיץ האחרון.


לוואלה! סלבס זה לא משנה, בכל פעם שהיא רואה את פטינסון היא נתקפת צמא ומרוקנת בקבוק קטשופ.


לא שוב: רוברט פטינסון זרק את קריסטן סטיוארט

רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט שוב יחד

די כבר, די די די. לא? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully