וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא, שוב: רוברט פטינסון זרק את קריסטן סטיוארט

שירות וואלה! סלבס

16.1.2013 / 9:55

חודשים אחרי שעשו קאמבק מגה-מתוקשר, הערפד הנושך ובת זוגו הצנומה שוב שמו סוף למערכת היחסים הכושלת. גם הפעם, היה זה פטינסון שקם והלך. וואלה! סלבס מתגברת

מתברר שפיוס זריז עלול אף הוא לגרום לרעידת אדמה, גם אם מדובר בזוג אטרקטיבי שנוהג להתהלך על השטיח האדום. רוברט פטינסון אמנם מחל לקריסטן סטיוארט על בגידתה המתועדת והידועה, ולמרות זאת - חודשים בודדים אחרי הקאמבק, החליט השחקן לומר "ביוש" בפעם השניה, ולהמשיך הלאה. תרגיל יח"צ מלוכלך, או אמת צרופה?

רוברט פטינסון וקריסטין סטיוארט. Carlos Alvarez, GettyImages
כבר לא. שוב. קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון/GettyImages, Carlos Alvarez

על פי דיווחים מעבר לים, נטען כי סטיוארט טסה ללוס אנג'לס, והיתה אמורה ללוות את פטינסון בטקס "גלובוס הזהב", אך הוא אמר לה שהוא מעדיף לשמור על דיסטנס בשלב זה.

מקורב לצמד אמר: "הוא אוהב אותה, אך מעדיף ליצור מערכת יחסים אפלטונית על מנת שיוכלו לשקם את האמון זה בזו, ולהתמקד בקריירה שאחרי דמדומים". עוד הוסיף, "היא לא היתה צריכה לדחוף אותה להתפייס אחרי בגידתה".

כזכור, פטינסון וסטיוארט התאהבו על סט הצילומים של סאגת סרטי "דמדומים" לפני מספר שנים. הזוג הצעיר דאג לשמור על מעטה סודיות כבד בכל הנוגע לרומן המתפתח. בקיץ האחרון, הסאגה נקטעה, עקב תמונות שהודלפו - בהן נתפסה השחקנית מנשקת את רופרט סנדרס, במאי "שלגיה והצייד".


וואלה! סלבס בוגדת רק בתפריט הדיאטטי שלה, ואז סולחת. אחר כך, זועמת. ושוב סולחת. זועמת. סולחת וכו'.


רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט בדרך לחופה?

צפו: קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון יחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully