וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט שוב יחד

שירות וואלה! סלבס

27.1.2013 / 11:05

הזוג ההוליוודי שהעניק משמעות חזקה הרבה יותר למילה "קאמבק", עושה זאת שוב. ושוב, ושוב. מתברר שהפרידה היא רק זמנית וסטיוארט הקטנה כבר לא בודדה. וואלה! סלבס אוברדוז

רק לפני שבועות אחדים חתך הערפד הנושך את מערכת היחסים המגה-מתוקשרת שלו עם קריסטן סטיוארט, אלא שהזמן הקצרצר שעבר, הספיק על מנת שהזוג ישחרר הודעה סותרת. כן, מתברר שעל אף שרוברט פטינסון ערג לחופש ואמר "ביוש" לבת זוגו הצנומה והבוגדנית, דבר לא באמת נגמר. מישהו צווח "סאגה"?

רוברט פטינסון וקריסטין סטיוארט. Carlos Alvarez, GettyImages
יחד, שוב. רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט/GettyImages, Carlos Alvarez

מקור טען בפני !E, כי "הכל טוב" בין הצמד, ושסטיוארט "לא מודאגת" לגבי הפרידה הזמנית, כמו גם פטינסון. מדובר בפסק זמן קצרצר וזמני, שאינו מעיד על פיצול כוחות. בדיוק כך - את הזוג האטרקטיבי שנוהג להתהלך בצוותא על השטיח האדום, נוכל לראות שוב (ושוב, ושוב). פיהוק.

על פי הדיווחים, סטיוארט מתכננת לבקר את רוב בסט הצילומים שבו הוא שוהה בימים אלו. אכן, גם הפעם מדובר בפיוס זריז למדי, דבר שככל הנראה יגרור קאמבק נוסף, ולאחריו עוד אחד ועוד אחד ועוד אחד (יו גוט דה פוינט).


וואלה! סלבס לא עושה קאמבקים - אלא אם כן מדובר בבוני. דוב הפרווה מילדותה, אותו היא שולפת מהבוידעם כל כמה שעות, מנשקת, ומחזירה.


רוברט פטינסון מבלה עם בחורה חדשה

לא שוב: רוברט פטינסון זרק את קריסטן סטיוארט

נו אמת, לא הם שוב! התלוננו על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully