וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ג'סיקה סימפסון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

30.5.2014 / 0:03

הפופסטאר הבלונדינית, שהוכיחה שאפשר לעשות ריאליטי טראש עוד לפני משפחת קרדשיאן - הספיקה לעלות ולרדת במשקל כמו טרמפולינה. צפו בשינוי של סימפסון. וואלה! סלבס בימבו

אימג'בנק GettyImages

עוד לפני עידן הקרדשיאנ'ז, היתה אלילת ריאליטי טראש בלונדינית ומשעשעת יותר על המסך - ג'סיקה סימפסון. מי שבכלל החלה את הקריירה כתגובה המתחסדת (פלוס) לבריטני וכריסטינה, בתור כוכבת פופ מתוקה וצדיקה, הפכה לאשתו של חבר להקת בנים ותועדה לתכנית על חייהם. התוצאה? סימפסון נחשפה כאחת הנשים המטופשות בהוליווד, כזו שמתאימה להופיע על דפי הצהובונים יותר מאשר במצעדי הפזמונים.

מאז, הספיקה סימפסון לנסות להוציא עוד כמה שירים, להתגרש מבעלה ניק לאשיי, למצוא שחקן הוקי קרח שהביא איתה לעולם שני ילדים (בהפרש של שנה אחת מהשני), לדחוף בכוח שירים שלה לקהל האמריקני (שלא בדיוק מתעניין במה שהיא מפזמת), להשמין, להשיל ממשקלה ולהשמין שוב - ובעיקר לפטפט על הבלים עם כל מי שמעוניין לשמוע. נו, טראש.

אבל האם הפרצוף המתועד של מיס סימפסון נותר זהה לאורך השנים על דפי המגזינים? וואלה! סלבס לא מוותרת על בדיקת הפנים של ג'סיקה ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך הגברת השתנתה והתבגרה במקביל לסיקור של חייה האישיים, בערך. רגע, עוד מזמינים אותה לאירועים?


וואלה! סלבס לא נתקלה בריכוז מי חמצן כל כך גדול, מאז תאונת העבודה אצל ניסו מהמספרה השכונתית.


עוד מתיחות פנים: ריהאנה | רוברט פטינסון | ג'ייק ג'ילנהול | לינדזי לוהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully