וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה? אסי עזר מבלה עם כוכב פורנו

וואלה! סלבס

8.1.2014 / 11:13

בין הזמן שבילה עם בן הזוג האוהב אלברט, לבין פרסום תמונות מהביקור בספרד והתנצחות עם המעריצים ברשת - המנחה העביר כמה שעות עם כוכב פורנו גייז. למה? וואלה! סלבס XXX

בואנוס דיאס, אסי עזר! מתברר שגם כשהמנחה החביב מבלה תקופה בחופשה מעבר לים, הוא מצליח לייצר כותרות כאן בישראל. אז אחרי שקראתם שהבויפרנד הספרדי (הנאה) שלו אלברט עושה עלייה לארץ, ואחרי הביקור בבית הסבתא של אלברט בכפר שגרם לו להתנצח עם העוקבים ברשת אינסטגרם בגלל תמונה של צלב, הנה כותרת נוספת וזוהרת יותר.

הפעם אור הזרקורים הוא לאו דווקא על עזר - אלא על מי שבילה איתו כמה שעות בברצלונה. רמז: מדובר באדם שלא מתבייש לחשוף את גופו, בכל מיני צורות, בהן סרטים למבוגרים בלבד. כן, מדובר בכוכב ומפיק סרטי פורנו.

טים קרוגר, אסי עזר. פייסבוק, צילום מסך
רק חברים. אסי עזר עם טים קרוגר/צילום מסך, פייסבוק

אתמול (ג'), פרסם סנסציית הפורנו לגייז, טים קרוגר, תמונה בחשבון הפייסבוק שלו - שבה הוא מצולם בסלפי משותף יחד עם יוצר "להיות איתה". הכיתוב? "מבלה יום עם חברי אסי". התמונה? לא כוללת עירום או כל תוכן אחר למבוגרים בלבד, אלא רק שני חבר'ה חביבים, כשאחד מהם מאוד מפורסם בישראל והשני מפורסם פלוס בתעשיית הפורנו לגייז העולמית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוגר בתמונה שאינה מגן החיות. הידד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזר וקרוגר הגרמני, כך מתברר, הם פשוט חברים וותיקים, שבחרו לבלות אתמול, יחד עם החבר אלברט, כמה שעות של איכות שכללה ליטוף חיות בגן החיות הגדול שבעיר ברצלונה. הכי ברומאנס, לפחות עד שעזר ינחת בחזרה בארץ הקודש.


וואלה! סלבס עדיין חולמת להיות חמוס בגן החיות של ברצלונה, רק בשביל שאסי יאכיל אותה.


אסי מכיר אותו! החברה החדשה של איתי וולך

דנה אינטרנשיונל קובעת: "נשים צריכות לשלוט בעולם"

רכלו על הידיד הג'ינג'י של אסי עזר גם בפייסבוק. לוהט?

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully