וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יזס! אסי עזר מותקף על ידי מעריצים

וואלה! סלבס

6.1.2014 / 10:01

המנחה האהוב נסע לחופשה פלוס ביקור משפחתי אצל בן הזוג הספרדי שלו - אך תמונות עם סממנים נוצריים שצילם והעלה לרשת, הרגיזו כמה מעריצים שתקפו אותו. וואלה! סלבס מאמינה

התגעגעתם לקצת אסי עזר על המסך? כפי שוואלה! סלבס גילתה לכם, המנחה החביב מבלה בשבועות האחרונים זמן איכות עם בן הזוג אלברט אסקולה בספרד, רגע לפני שהבויפרנד יעשה עליה לארץ ואפילו ילמד באולפן. עם זאת, מתברר שהביקור של יוצר "להיות איתה" בארץ מולדתו של אסקולה, שכולל בילוי בחברת משפחתו הנוצרית, מצליח להסעיר כמה ממעריציו - שהתרעמו על תמונות עם סממנים דתיים מבית סבתו של החבר, שעזר העלה לרשת.

אסי עזר. אינסטגרם, צילום מסך
פאן עם מאמאסיטה. אסי עזר ואלברט/צילום מסך, אינסטגרם

עזר (היהודי הכשר!), התארח בין השאר גם בבית הסבתא רוזטה בספרד הכפרית, שם צילם כמה חדרים - כולל אחד שבו תלוי צלב גדול על קיר, או פסלון של ישו התינוק שמונח בגאווה על השולחן. העוקבים, מיהרו להגיב על המראה (המזעזע?) במילים "גוי!", "אם זה בית מאוד נוצרי אז למה אתה שם?", או "אבותיכם מתהפכים בקברם בגלל היחס האוהד שלכם כלפי הצלב, בעוד הם נשרפו חיים בזמן האינקוויזיציה". היו גם מעריצים כאלה שהגנו על האליל שלהם וחברו אלברט, כמובן.

אסי עזר. אינסטגרם, צילום מסך
החטא. הצילומים השערורייתיים/צילום מסך, אינסטגרם
אסי עזר. אינסטגרם, צילום מסך
ועונשו. התגובות/צילום מסך, אינסטגרם

עזר, לא התאפק כמובן, כשכתב מסר שהעביר לדבריו "למיעוט הפרימיטיבי שהתרעם", על התמונות. "אז אני חייב להגיב, העליתי תמונות מבית סבתו של בן זוגי. בן זוגי ומשפחתו נוצרים", הסביר עזר את המובן מאליו. "יש להם צלב בבית והם מאמינים בישו. אני יהודי, מאמין בתורה וביהדות. כיהודי, ישראל וכאדם אני חונכתי לכבד תרבויות ודתות ששונות ממני".

"להתאכזב מזה שאני מעלה תמונה של צלב או לכתוב שזה לא מכבד את היהדות זה א. סתם אידיוטי ב. לא סובלני למה ששונה ואחר ממך", המשיך עזר, שהוסיף כי כשאלברט ביקר בישראל "היינו בכותל הוא הצטלם עם כיפה על הראש, מניח פתק בין האבנים. איש מחבריו לא התעלף מהעניין. מסקנה - כל מי ש'מתאכזב' מוזמן להפסיק לעקוב אחרי. תפסיקו ללכלך לי את הדת עם הקיצוניות המשיחית שלכם". על הדברים, המנחה זכה לכ-17 אלף (!) לייקים. השלב הבא: ויכוח על ברית מילה?


וואלה! סלבס לא נהנתה כל כך לראות צלב שערורייתי, מאז שמדונה שרפה כאלה בקליפ ללהיט "כמו תפילה". אמן.


בינתיים בארץ: סנדי בר מתחדשת בלנז’רי

אח שלו: אסי עזר נפגש עם נפתלי בנט

מסעיר? רכלו על אסי עזר בפייסבוק

אסי עזר. אינסטגרם, צילום מסך
הנה התגובה של עזר. לייק?/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully