וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולה! בן הזוג של אסי עזר עושה עליה לישראל

וואלה! סלבס

2.1.2014 / 0:06

למעלה משנה של זוגיות בין קצוות שונים של הים התיכון, הספיקה לאלברט, החבר הספרדי של עזר - שבקרוב יעבור לחיות עם המנחה בארץ ואפילו ילמד באולפן. וואלה! סלבס סניוריטה

תתחילו לשנן את צמד המילים הבאות: "הולה, אלברט!", כיוון שהסיכוי שתפגשו את בן הזוג הספרדי של אסי עזר ברחוב בתקופה הקרובה, גדול כעת באופן משמעותי. בשבועות הקרובים, אלברט אסקולה, שמתפקד כחבר של המנחה המשעשע כבר יותר משנה, צפוי להעמיס את חפציו על מטוס ולעבור "להיות איתו" (כלומר עם הגבר שלו) באופן קבוע. נכון, אלברט של אסי עושה עליה לארץ הקודש.

אסי עזר. ניר פקין
מי צריך סקייפ? אסי עזר ואלברט/ניר פקין

רגע אחרי גמר "הכוכב הבא", ארז עזר את חפציו וטס לבלות עם בן הזוג האוהב בברצלונה, שתומך בו מרחוק אך גם ביקר בשנה האחרונה לעיתים תכופות בארץ. לוואלה! סלבס נודע כי עזר נסע (ולא ברכב ה"אופל" החדש שלו) כדי לעזור לבן הזוג לארוז את חפציו ולהטיס אותם יחד איתו לישראל - כיוון שלאחרונה החליטו לעשות את הצעד הבא במערכת היחסים שלהם, כשייחלקו את חייהם בדירה משותפת בתל אביב.

בעוד כשבועיים, אלברט אף יתחיל ללמוד עברית באולפן מיוחד לעולים חדשים, כך שיוכל להבין את הבדיחות של יוצר הסדרה "להיות איתה" גם בשפת המקור.

אסי והבויפרנד, נפגשו בהופעה של מלכת הפופ (מדונה, גורמת לאנשים להתקרב) בחודש ספטמבר שעבר - ומאז תחזקו מערכת יחסים כשהוא חי ופועל בישראל, אך בן זוגו האדריכל עובד בקצה השני של הים התיכון. כעת, השניים יוכלו לבחון אחד את השני במשך ימים, חודשים ושנים ארוכות, 24/7.


וואלה! סלבס ניסתה לקיים קשר בינלאומי עם הנסיך הארי, אבל הוא לא ענה לה למכתבים. אוף.


הופה! עומר אדם, דנה פרידר ונועם וטור מבלים

אח שלו: אסי עזר נפגש עם נפתלי בנט

רכלו על אסי עזר והבויפרנד בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully