וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל קובעת: "נשים צריכות לשלוט בעולם"

7.1.2014 / 16:00

רגע לפני שהריאליטי החדש שלה עולה לאוויר, הדיווה הישראלית לא מוכנה שידביקו לה יותר את הכינוי ומעדיפה דווקא "זיוה". נכון, היא בעד כוח נשי. וואלה! סלבס שורפת חזיות

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

בזמן שכולכם עדיין עסוקים בתהיות על המגדר של דנה אינטרנשיונל או במה שקורה שם מתחת לבגדים, זמרת הפופ הבינלאומית לא מתעסקת בשטויות - ומודיעה קבל עם ועדה שנשים הן הכוח החזק שצריך לנהל את העולם.

אינטרנשיונל שהבינה ששמה האמצעי הוא "דיווה", מבקשת בכל לשון של בקשה שלא לקרוא לה בכינוי הסוג-של-מאוס. "אני מבקשת שתקראי לי זיוה", ביקשה והמשיכה, "זה כבר הפך להיות מושג 'מוזנה' כזה...", הסבירה. "על הסט אני מרגישה כ'מטבע עובר לסוחר', מרגישה שאני צריכה לרצות את כולם, להתלבש, להתאפר, להתרסק, להגיד מה שאומרים לי להגיד. כל ה'בלבלה' של דיווה כבר לא עובד עליי".

עם הטייטל המכובד או בלעדיו, דנה לא נמה וממשיכה אל עבר הפרויקט הבא. אחרי שניסתה את מזלה בשולחן השופטים של תחרות שירה, אינטרנשיונל תעלה בקרוב עם ריאליטי כשרונות שהיא מובילה - "ישנן בנות", בערוץ המוזיקה 24 - בה תנסה לאתר את להקת הבנות הישראלית שתכבוש את שוק הפופ המקומי.

דנה אינטרנשיונל. אבי כהן
ביונסה נתנה לך השראה? דנה אינטרנשיונל/אבי כהן

"להקות בנות זה דבר שאני מאוד נמשכת אליו", מבהירה אינטרנשיונל, "מאוד אהבתי את הספייס גירלז ובננרמה, החלטנו שמוצר שהוא בעצם להקת בנות שישירו שירי פופ, הוא דבר שחסר בישראל וכמעט לא קיים".

אז איך הגברת תסתדר עם עוד 30 בנות בחדר אחד? "אני מתה על דרמה על ה'קאט פייט', על הציפורניים. בנות יכולות להיות עדינות, מצחיקות, יכולות לריב, זה חלק מההווי של בנות. אין דבר כזה שתקחי 30 או 40 בנות תשימי באותו חדר וכולן יסתדרו".

"מבחינתי, להתרועע עם בנות זה כיף, זה היסטרי כי אני מעריצה נשים, אני חולה על נשים ואני חושבת שנשים צריכות להנהיג את העולם". אבל למיס אינטרנשיונל יש גם חולשה לבנים יפים, או לפחות יכולת להתבדח על כך. "מוקפת גברים? מה כבר תעשי מוקפת גברים, מה תעשי? יש לך אחד את נרדמת".


וואלה! סלבס לא באמת צריכה גברים, בשביל זה יש כמה מכשירים חשמליים. בזזזזזז.


הלם! כוכב ”היפה והחנון” מציע נישואין לאהובתו

”אקס פקטור” לפניך: רוז מטיילת בעיר הגדולה

רכלו על דנה אינטרנשיונל כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully