וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: משה פרץ מתגרה באייל גולן

וואלה! סלבס

16.8.2013 / 5:43

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: ליידי גאגא מתלבשת ונטלי דדון משתוללת בהופעה. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אייל גולן מקטר כמו ילדה קטנה

אייל גולן החליט לשחק ב"גם אני יכול, עפר שכטר" ולייצר מערכוני אינסטגרם קצרים. לא, חנה לא מרטה את הפרווה מרוב צחוק, אלא הצטנפה בפינה והחליטה שלעולם לא תזוז מעבר לנדרש. מכוני כושר הם המקור להתקפי החרדה. חנה מעדיפה להשליך את כל דגני הבקר לאסלה, לעשות קולות רקע לפאולה עבדול ולנשק פיטבול, אבל רק לא זה שוב. רק לא זה.

משה פרץ מתגרה באייל גולן

בניגוד לחנה החרדתית, משה פרץ קרא תגר על ידידו והעלה סרטון התעמלות. לא ברור כיצד הטלפון השבור הזה ינותק, אבל בינתיים הסרטונים מהמכון מעוררים אך ורק רצף פיהוקים. אבל מי את שתצבטי אותם מהחלום? רק הכלבה הכי נשכנית, מטורפת, באד אס, אקזוטית, רכה, משגעת וכריזמטית ברשת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

נטלי דדון מתפרעת עם "הבחור הסקסי הזה"

אם כבר זמרי חתונות, אז מה תגידו על מיכל גבריאלוב שתקעה את הסכין בלב הרך של הים התיכון והזמינה את תירסקסואל לחופה? חס וחלילה, זו לא עונת החתונות וקיסריה של הבדחנים השמנמנים, אלא סתם חלטורה קצרה, שהסתיימה בנטלי דדון משתוללת. מי זו הכלבה הסקסית הזאת? חנה, זאת חנה.

ליידי גאגא לבושה (!!!)

ליידי גאגא מצטרפת לאסירים הפלסטינים ועכשיו היא אישה משוחררת. בלי חזיות שרופות, רק פצצות אחמדינג'אד על מפעלי הלנז'רי. אם הציצים של גאגא קיבלו דרור, אז למה שלא כולנו ננחת בגן עדן, נצבע את הפנים ונקדם את השיר של מדונה? חנה רוצה לקפץ לעמקי נשמתה של ליידי ולהבין האם אפשר להשחיל את הדבר הזה לראש של ספירס? בינתיים, הנה עוד צבע מרוח על הפנים (וגם בגדים!).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully