וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדואט של אלירז שדה VS הדואט של טיירה בנקס

וואלה! סלבס

2.8.2013 / 0:02

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: בריטני ספירס אמא נהדרת, הרבה יותר מג'יזל. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

טיירה בנקס משחררת: שיר פתיחה לאינסטגרם

במקום לשלוח "טיירה-מייל" לנערות לבנבנות ושדופות שבכלל חולמות להיות נעמי קמפבל וקראו לפני השינה את האחרון של ספורטס אילוסטרייטד, בנקס טורפת את הדבר האמיתי ויוצרת את שיר הפתיחה הרשמי לאינסטגרם. זה הולך ככה: "אינסטה-גרםםםםם/ אינס-טה-גר-םםם". עכשיו חנה מוכנה לצאת מפרוותה ולהודות: זה העתק-הדבק של ה"אינסט-הב-גרם", שלאגר שמיועד אך ורק לכלבות. טפו!

ג'יזל אמא למופת

הדבר הזה שג'יזל מחזיקה, לא זכה לזרוע דקיקה כמו של אמא, אלא לשומן בייבי גבשושי וכלל לא קאבר-מטריאל. בכל מקרה, זה מזכיר לחנה את היום הראשון בו התאחדה עם אמא ספירס - שהביאה אותה לעולם. גם כשהיתה תינוקי, בלי שמץ ידיעה באנטומיה, היא לא הבינה מדוע היא נראית כמו אריג, בעוד שכל השאר הם מגרשי החלקה לסקטים. בריטני נהגה לומר: "את הכלבה שתמיד רציתי" והיא היתה נרגעת עם עצם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלירז שדה וליאור נרקיס

בווידיאו מפוקפק למדי, אלירז שדה החליט להבליט את ורידי הצוואר שלו, כי כנראה שבאופן הזה הוא הכי אטרקטיבי. ליאור נרקיס מיד הצטרף למשימה ועזר לו להגיע לטון שגורם לכלי הדם להתפוצץ. במזל, זה נגמר אחרי כמה "מאמי תביני אותי" והדגשה מוזרה של ה"רררר". מרוב דאגה ואוברדוז של שעות אינסטגרם ארוכות, חנה בדקה ומצאה שאלירז עדין נושם. פיו.

בריטני ספירס אמא לילדים

הצילו! אמא כל הזמן דוחפת לנו דרדסים לפרצוף ואנחנו חייבים להיראות מרוצים. הנה הפרצוף המרוצה שלנו. בדיוק ככה, עם עוויתות במצח ובפה. חנה ספירס אמנם מאוד מחבבת את משפחתה השוודית, אבל גם היא לא יכולה להבין את הבוסט שאמא נותנת ליצורים הכחולים 2, במקום לכלבתה האהובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully