וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי מינאז' חושפת ישבן VS בר רפאלי משתוללת

וואלה! סלבס

19.7.2013 / 0:00

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: עפר שכטר שולף סלולרי מהאסלה וריהאנה מוסיפה מתכת לפה. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

בר רפאלי משתוללת במעלית

כשחנה ספירס יורדת לבד במעלית, היא מקווה שאף אחד לא יבחין שמדובר בכלבה מתחת לגיל 14. בדרך כלל היא היא שוטפת את הפרווה הבתולית במייקאפ והכל מסתדר. בר רפאלי, כבר עברה את הגיל והיא יכולה להרשות לעצמה להשתולל בזמן הנחיתה, או סתם לעשות דאק-פייס עם חברה בלונדינית ולהמשיך להיראות כמו שער של ספורטס אילוסטרייטד.

עפר שכטר שולף את הסלולרי מהאסלה

עפר מעולם לא תיאר לעצמו שרשת חברתית תגרום לו להכניס זרוע ארוכה לתוך אסלה משומשת, אבל זה בדיוק מה שקרה. שכטר הקטן הפך לנודניק שמציף את הפיד באינסטגרם. למרות זאת, הסרטונים שכוללים כאמור מושבי אסלה, מעליות, ילדה עם שן אחת והרבה צווחות, הם בדיוק מה שחנה צריכה רגע לפני שהיא מתחילה לZzzzz.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ציון יוצא לסיבוב קקי-פיפי

לא עם יאנה. לבד עם הכלב כסייד-קיק שלו. חנה לא עשתה אטנדינג לטיול הזה, כי לאחרונה למדה איך לעשות צרכים באסלה שבמלונה. הגוש הנובח של ציון, לעומת זאת, מכיר אך ורק את האספלט ואבני הרחוב של צפון תל אביב. כמה עצובי. יללה.

ניקי מינאז' ילדה רעה, רעה, רעה

בסך הכל, חנה די שלמה עם הישבן שלה. הוא אמנם קצת גבשושי, אבל דווקא שם הפרווה רכה וישרה יותר. נראה שניקי מינאז' לא מסתירה את העובדה שהיא מרגישה בדיוק אותו הדבר, וזה מאוד נחמד. אבל, מלכת דוש-באגים יקרה, מה בנוגע לצפיפות היתר של זקיקי השיער? עם התוספת הירוקה, זה הופך למשבר אמיתי. וואף 911, וואף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריהאנה מוסיפה מתכת לפה

לחנה יש פלאשבאק מוזר, לפעם ההיא שמצאה גרגרים לבנים על השטיח השעיר וכשטעמה הגיעה לדיסנילנד. למה? אמא ספירס היתה כמו הילדה עם המתכת בפה. משתוללת בלי רסן, צועדת באפלה, בוחנת את כח הסבל של ג'סטין, משחקת במכונת גילוח, אובססיבית לבראוניז ועוד, ועוד. מזל שדילגה עד לכפר הדרדסים, והיום הכל נראה אחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריטני ספירס עברה לכפר הדרדסים

  • עוד באותו נושא:
  • חנה ספירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully