וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר לפיד מנקה את נעלי השר VS פריס הילטון משתגעת בחוף

וואלה! סלבס

12.7.2013 / 0:11

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: סקעת שוב מתפשט ורינה מצליח מציצה מהפישוק. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

עזבו ת'משקה וצחצחו את נעלי העור של יאיר לפיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחאת האלכוהול שחגה סביב שר האוצר נחמדה והכל, אבל חשוב יותר מלהתמודד עם הרגלי הצריכה של הא.א הישראלים, זה לצחצח את נעלי העור. חנה יודעת זאת היטב. בכל בוקר, היא שמה את סניקרס הכלבלבים שקנתה לה אמא, ומלקקת. כל הברק הזה, גורם לה לקשקש בלי שליטה. עכשיו, דמיינו איך מתכשכש הזנב של יאיר כשרגליו מבריקות, למרות הסחיות.

פריס הילטון יודעת לרוץ מצד לצד

פריס, שפעם נכנסה לקטגוריה "סיסטרז" בטלפון של אמא בריטני, לקחה את הפאפי שלה לסיבוב בחוף - אחוזת אמוק שתגיע משלחת פפראצי. כשראתה שלאף אחד לא איכפת, היא שלפה את האינסטגרם ורצה מצד לצד. הפאפי, לא הבין מה קורה עם האישה שאמורה לשאת אותו בתיק הפראדה שלה ונס על נפשו.

רינה מצליח מציצה מהפישוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אף אחד לא ציפה לראות את זה. גם לא חנה. האם רגלי הסקיני האלו שייכות לרינה מצליח? אין לדעת, אבל מראה הקיסמים נצרב בראשה החייתי של חנה. מה לעשות, מאז שחזרה לאוכל עתיר שומן לגורים, היא עלתה במשקל. עכשיו, כשהיא מתכופפת לפיפי-קקי כמו המפטי-דמפטי, היא מזיעה שלא ליפול. רינה, קחי ת'כלבה לג'ים.

הראל סקעת עושה את אותו הדבר, שוב ושוב

הנער מ"כוכב נולד" שהעביר את העשור האחרון בניפוח שרירים, לא יכול להימנע מהתערטלות. חנה ספירס דווקא בעד, הרי גם היא כלבה חתיכה מזן נדיר וכו'. למרות זאת, זה לא יהפוך את סקעת לבאד-גירל, כמו שקרה לאמא ספירס בניינטיז. קוביות, זה לילדות. תמשיך הלאה.

ציון ואסי מוכיחים את תורת האבולוציה

אתמול אמא בריטני שלפה מצלמת אינסטגרם וצילמה את חנה משקהת. בדיוק כשחשבה שמדובר בווידיאו הכי פרייסלס בעולם, הגיע הקטע הזה של ציון ברוך ואסי ישראלוף - שגילו את המסרטה החברתית לראשונה, והחלו לעשות קולות של בבונים. בכנות, זה קצת גרם לעקצוצים נעימים בגופה של חנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully