וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי מינזאז' חשופה VS אייל גולן מנשק

וואלה! סלבס

5.7.2013 / 2:16

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: מדונה מצופה בזהב, שמעון פרס מתאהב בתוכי. אז מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אייל גולן משחק בדאק פייס עם הילדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שיש לה מזרן משובח למדי, חנה הכי אוהבת להתכרבל במיטה של אמא. בשעות הבוקר המוקדמות, היא מתגנבת מתחת לשמיכת הפוך ונרדמת. כשמגיעה שעת היוגה ואמא ספירס מתעוררת, היא מעיפה את חנה לקיבינימט. אייל גולן נראה קצת יותר רגוע עם הילדים ומפתיע בתמונות דאק פייס וזמן פינוק. אילנית, טייק דאת'.

שמעון פרס ברח מהפסטי-פרס והסתתר תחת כנפי תוכי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין מה לעשות, כשברברה סטרייסנד מחליטה להפסיק עם הפרצוף הנוזף ולשיר לך שיר כי הגעת ל-90, סימן שעליך להתחפף ולמצוא מקום מסתור. במזל, אחרי שטס עם ההארלי דוידסון לגן החיות התנ"כי, שמעון מצא נחמה בכנפיה של דייזי התוכית. חנה ספירס עושה את אותו הדבר כשאמא שולפת את מיקרופון.

מדונה משחקת ב"איך להפוך למרלין מנסון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסדר, ברור מאוד שמדובר בשטיק שיחלוף, אבל דווקא זה? מרלין מנסון עשה את זה לפני שנים וריקי לייק הקדישה לזה תכנית. מדונה, בסדר. את כבר לא וירג'ין, אבל האם את באמת רוצה להחריב את החיוך של גרופיז שלך, שידלגו על הפוטושופ ויוסיפו ציפוי זהב אמיתי (כולל תמונה מפוקפקת באינסטגרם)? חנה ספירס מוכנה לנשק אותך בפה כמו אמא, רק אחרי שיוף.

ניקי מינאז' קופצת לכיסא הדושבאגז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא פשוט לזכות בכתר הזה. ניקי מינאז', עשתה זאת בקלות אחרי שהמציאה את המתכון: חולצה קרועה, מחליק, בוטוקס, צבע זרחני לשיער וגלים של ביץ'. עכשיו כולם מבסוטים והאינסטגרם פורה. חנה עוקבת אחרי כל זה ומנסה לעמוד בקצב. עד כה היא סימנה V רק על "גלים של ביץ'". נכון, היא נולדה עם גינונים של כלבה, אבל מבטיחה להשלים את השאר בהמשך. וואף.

בריטני ספירס סובלת מדיפרשן, בגלל מייקל ג'קסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריטני סובלת מדיכאון מאז שנזכרה בהופעת "הקאלט" שביצעה עם מייקל ג'קסון. עד היום, אף אחד לא אמר לה שהשיער המגוהץ והקול החרוך (שהתמקסס עם הליום), הם אך ורק תאונה מצערת. כשהיא עושה לזה 'פליי' היום, חנה נובחת כמו רוטווילר ומסיחה את דעתה. בשביל אמא, היא תעשה הכל.


בגד הים של יון תומרקין VS הביקיני של ניקול ראידמן

הקוביות של בר רפאלי VS הקוביות של הראל סקעת

מיכאל מושונוב דוס VS הראל סקעת מתחכך בעירומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully