וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגד הים של יון תומרקין VS הביקיני של ניקול ראידמן

וואלה! סלבס

28.6.2013 / 0:00

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: קים קרדשיאן נפוחה, נינט מבלה עם דראג קווין. אז מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקול ראידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניקול ראידמן, שבדרך כלל מתכסה במצנפות ענק, זנבות בד וגלימות של ורסצ'ה, בחרה ביקיני סולידי למדי ולקחה את התינוקת לצלילה. התמונה מיד הזכירה לחנה את העובדה שלא התיזה על קערת הדוגלי שלה פרוזאק נוזלי (רק הלילה, פו), ולכן מתחשק לה לצלול עמוק (עמוק) מתחת למים. בדיוק, היא הגיעה לגיל שבו הטין ספיריט הוא אך ורק דיפרשן וסירחון של מלונה סגורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יובל המבולבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

נו באמת, כאילו שזו בעיה בשביל חנה להתעוות לפאפי-פייס ולזכות בכמה מסיבות תה שרק תרצה, בחסות אמא ספירס. היא ממש לא צריכה את תוספת "דו יו לאב מי?", זה רק לגורפיז של שרית חדד (יובל המבולבל ביניהם, מתברר. פף). טוב, נו, "שמע ישראל" הוא שיר התפילה של חנה, לפני שהיא מניחה את הראש על הכר. ל"כמה כמה" היא מקשיבה בזמן הספונג'ה במלונה ואת "אין לי זמן, רוצה ללכת לים", היא זועקת בכל פעם שמבקשים ממנה להצטלם לאקס פקטור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריסטן סטיוארט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגלל גיל הנעורים הבעייתי, חנה החליטה לקעקע "טוקסיק" בחלקה הפנימי של אוזן ימין. רגע לפני שהמחט התקרבה לאזור, היא נתקפה בקריז נביחות. כן, היא שכחה את הרגיעון בכיס של אמא ספירס כעזבה את הבית. קריסטן סטיוארט, מסתבר, קצת פחות מפונקת ולא מפחדת מדקירות. טוב, אחרי שפטינסון עזב, מה הטעם לחיות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עפר שכטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוף. החד-אופן החללי של חנה נזרק למרתף, אלא שעכשיו עפר שכטר עשה לה חשק לצאת לרכיבה. ככה אולי תהיה לה מוטיבציה להוריד את 2.7 הגרם שביקש ממנה הווטרינר. כן, היא מתגעגעת לגזרת הסקיני וההרואין-שיק שליוו אותה בימיה הראשונים בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דאבל שאכטה? רירי, עוד תמצאי את עצמך במכון גמילה. את חנה, אגב, לא תפגשי שם - היא כבר מזמן הפכה לכלבה טובה והפסיקה להטיל את מימיה בווילד סייד. הנה תחליף מספק לג'וינט - במבה מפוררת, מעורבבת עם בקר ודגנים. כזה היי, עוד לא חווית. וואף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יון תומרקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשיון תומרקין מתיז על חנה ספירס מים בעזרת האגודלים, זה מדגדג לה את הלב. למרות זאת, היא תמיד תעדיף את קצוות השיער השרוף של אמא ספירס, שנוגעות-לא נוגעות בפרוות 'הד אנד שולדרס' שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • חנה ספירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully