וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל מושונוב דוס VS הראל סקעת מתחכך בעירומים

וואלה! סלבס

3.5.2013 / 5:16

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: עידן רייכל צמוד לאובמה, אסי עזר מאבד את זה. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

הראל סקעת יגרום לכם להתערטל, הישמרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ללאמילים". הראל סקעת ואושיות עירומות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד את שלה, חנה מעולם לא ראתה חזה חשוף - כשאמא בריטני מקרינה לה קליפים עתיקים שעשתה בניינטיז, היא דואגת לצנזר את הבחורים העירומים. אבל גם אחרי צנזורה קשה, אפשר לראות שלא מדובר בגופות שדופות, כמו אלו שמקיפות את סקעת העליז כל כך.

מיכאל מושונוב לא מסתפק בזיפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עצור! כאן מניחים תפילין. מיכאל מושונוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוני מושונוב הוא האיידול של חנה, והיא יכולה להוכיח זאת עם קלסר הפוסטרים שהיא מטפחת כבר מספר חודשים. בין השאר, היא הספיקה גם לשנן את קורות החיים של הבן, מיכאל. אחר כך, התבאסה לגלות שהוא הניח כיפה על הראש, בטעות או בכוונה - זה עשה לה וואף בבטן.

אסי עזר נרגש מדי לקראת "האח הגדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"משקפיים חדשים לאח הגדול, מה דעתכם?". אסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסי עזר הוא פרומו מהלך, וכל עוקביו יודעים זאת. למעשה, אף אחד לא יצא מגדרו אם יתגלה שהוא בעצם מנהל את דף האינסטגרם הרשמי של "האח הגדול". הפעם, הוא החליט לחשוף את זוג המשקפיים שקנה במיוחד לתכנית. הכל, כדי שיוכל להיראות פחות-גיק-יותר-היפסטר מארז טל. חנה חושבת שזה עובד לו.

עידן רייכל מתעתע: יש קרחת, או אין?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"The photo that was taken at the private dinner at the prime minister house with president Obama, An unforgettable evening!!!". רייכל ואובמה חברות הכי טובות/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הקרחת הוא חשף רק עכשיו. אבל גם בתמונה הזו, שפורסמה הרבה אחרי שאובמה חזר לחיקה של חנה לאחר ביקורו בישראל - נראה שקו המצח מתחיל מאוחר מדי. אז, מתי סכין הגילוח באמת עברה על ראשו? כך או כך, אמא בריטני יכולה לייעץ לו בכל הקשור לפריזורה החדשה.

מיכל אמדורסקי מציגה: המקבילה של חנה ספירס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תיק לצוצו הורס שנקנה בפטס אר אס פלורנטין 21 תל אביב!". מיכל אמדורסקי מטפחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיכל אמדורסקי וצוצו, הן המקבילות הים-תיכוניות של בריטני וחנה, לא כך? זה עושה למשפחת ספירס צמרמורת, אך גם מנחם במידה מסוימת. עכשיו עולה השאלה, מתי ייערך מפגש פסגה?


קאשה בעירום מלא VS כוכבי ה"אח הגדול"

ג'סטין ביבר עירום VS קרן פלס מסתחבקת עם ביבי

ציון ויאנה ברגע אינטימי VS טום קשתי נלחם בג'וק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully