וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר עירום VS קרן פלס מסתחבקת עם ביבי

וואלה! סלבס

19.4.2013 / 0:30

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: סקאזי חושף חזה שעיר, אפרת גוש מצדיעה לדגל. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

דנה רון שולפת עוגת קצפת ציונית

למרות שחנה מאד רצתה שלוסי דובינצ'יק תצטרף לפריים המתקתק הזה, היתה זו רק דנה רון שהופיעה בפיד שלה, כשבידיה עוגת קצפת כחולה-לבנה. "זהו יום העצמאות הישראלי", אמרה לחנה מאמא ספירס, אך עובדה יבשה זו לא הצליחה לעצור את הריר שנטף על המסך של הסמארטפון. אז, נותרה חתיכה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אצלנו אם חוגגים אז עד הסוף", דנה רון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפרת גוש מצדיעה לדגל

גם טעמה הרע כל כך של אמא בריטני בכל הקשור לאופנה, לא היה מהווה תירוץ לבחירה באאוטפיט האיום הזה. גם אם את חוגגת 65' שנות קיום למדינתך, אין זה אומר שמותר לך להיראות כמו בת 60+. אנא ממך, אפרת גוש, הסירי מיד. וואף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חג שמח!!!! להקת מונטיפיורי מחכים לכם.. אני גם:)", אפרת גוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקאזי חושף חזה שעיר ומגן דוד

האם מאחורי הדגל מסתתר לו הצאצא המיוחל, בו עסקו בלי סוף בעונה האחרונה של "מחוברים"? חנה מקווה מאד שכן, היא מחכה לחבר-זעיר כבר זמן רב. סקאזי, אווה - לתשומת לבכם (פאפי פייס).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באסטד! סקאזי ואווה לימסוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרן פלס מסתחבקת עם אח"מים

עוד רגע מופתי מיום העצמאות: קרן פלס הגיעה לבית הלבן הישראלי, שם היא הצליחה לתפוס את הזוג נתניהו והנשיא פרס (עליהם חנה שמעה עוד בימים בהם היתה גורת-מחמד) - לצילום ממלכתי. שמעון השכן, לא היה מבסוט מזה והחל לנבוח לכיוון חנה את תסכולו. לבסוף, היא גירדה לו את הבטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תמונות שלי עם מפורסמים", קרן פלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'סטין ביבר דושבאג

בגלל אוברדוז של כחול-לבן, חנה חוזרת לארץ מולדתה ושולפת את בובת הוודו הפרטית שלה: ג'סטין ביבר. הפעם, הנער שיתף איור של עצמו - בו מצוירת בליברית נאמנה ועירומה אשר שוכבת על חזהו החלק למשעי. חנה מעולם לא רצתה לראות זאת. הרי, לא אמרנו שהוא גייז? אמא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully