וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OMG: אנג'לינה ג'ולי עירומה

שירות וואלה! סלבס

17.4.2013 / 14:19

מכמה מזומנים הייתם מוכנים להיפטר, בשביל להיות הבעלים היחידים שאוחזים בתמונת טופלס של האישה הכי יפה בעולם? ובכן, כנראה שהרבה. בראד פיט, שים לב. וואלה! סלבס מתערטלת

עוד סערה פרצה בהוליווד הרחוקה, כזו שדוחפת את כל המעורבים בה למכונת זמן, ומשגרת אותם לשנת 2001 - אז, אנג'לינה ג'ולי הצטלמה בעירום חלקי, לצד סוס לבן שנמצא קרוב (מדי) לחזה שלה. כן, בתקופה ה"רעה" של אנג'י - כשעוד לא חשבה על פעילות הומניטרית/ כשבראד פיט עוד לא היה חלק מחייה/ כשילדי העולם טרם אומצו - הכל נראה קצת אחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדה רעה. אנג'לינה ג'ולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, עם חשיפתה הראשונה של התמונה, עולה השאלה: האם תדמית "השגרירה הטובה" עלולה להתנפץ בקרוב? ובכן, סביר להניח שדבר לא יערער את מעמדה הנשגב של ג'ולי, למרות שבצילום המדובר, שהתרחש לפני 12 שנים, הכוכבת מרשה לעצמה קצת יותר מדי.

על פי השערות, הצלם דיוויד לה-שאפל, שהיה אחראי לפריים העסיסי, ימכור את התמונה במכירה פומבית באמצע החודש הבא. מומחים מעריכים כי תמונתה של ג'ולי תימכר בכ-54,000 דולר. אימג' נוסף שיוצע למכירה יהיה זה של הזוג המלכותי, פיט וג'ולי - המצולמים יחדיו, בתקופה בה דאגו להכחיש את הרומן המסעיר שלהם. אז, פתחו ארנקים.


הקשר היחיד שיש לוואלה! סלבס עם סוסים הוא ששתיהן נהנות לבלוס את אותו הדשא.

אנג'לינה ג'ולי מפנקת את בראד פיט

ליהיא גרינר באילת: ”בחיים לא פחדתי ככה”

מתגעגעים לאנג'י נטולת פיט? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully