וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר באילת: "בחיים לא פחדתי ככה"

וואלה! סלבס

17.4.2013 / 10:19

אנשי הריאליטי שמצטלם בימים אלה במלון באילת חוו כמה רגעים קשים, כששמעו את פיצוצי הטילים שנורו לעיר הבוקר. "רצנו יחפים, פחדנו לצאת", מספרת גרינר. וואלה! סלבס מרגיעה

לא רק תושבי העיר אילת חוו הבוקר (ד') כמה דקות ארוכות של מתח וחרדה, כאשר שתי רקטות גראד נורו לעבר עיר הנופש הדרומית - צוות תכנית הריאליטי "מה שקורה באילת", שצילומיה החלו בשבוע שעבר, שוהה בימים אלה בעיר. כך שמלבד תושבי אילת, בין אלה ששמעו את הדי הפיצוצים והאזעקה המרתיעים היו כמה כוכבי ריאליטי בהם גילי מוסינזון, לירון רמתי ומלכת הטראש המקומית, ליהיא גרינר.

"זה התחיל כמו כל בוקר רגיל, צילמתי תמונות והעלתי לאינסטגרם כדי להשוויץ כשפתאום היה פיצוץ ענקי", מספרת גרינר לוואלה! סלבס על הבוקר שלה באילת, "אמרתי לעצמי או-מיייי-גאד!, רק אחרי זה התחילה האזעקה. רצנו לחדר המדרגות כל כך מהר, לא הבנתי, בחיים לא פחדתי ככה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע לפני. ליהיא גרינר מצלמת במלון באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרינר שהתה באותן דקות מבלבלות בסוויטה של צוות התכנית המוזיקלית, כשעמדו להתחיל בצילומים. "רצינו לצאת לבניין המרכזי, אבל יש גשר שמפריד בין הסוויטה לגשר וכל כך פחדתי לחצות אותו", משחזרת מיס טראש. "כולנו התחלנו לרוץ יחפים ואנשי ההפקה באו וריכזו אותנו יחד בחדר המדרגות".

"אני חדשה פה בישראל וזה הזכיר לי את הטילים שנורו לפני כמה חודשים לכיוון תל אביב, עם האזעקות. אף פעם לא חוויתי דבר מפחיד כזה. לא האמנתי שזה בכלל יקרה באילת ועוד בבוקר שאחרי יום העצמאות", היא מודה. למרות הכל, היא מספרת, יום הצילומים ימשיך כשגרה. "כל האורחים כבר אוכלים ארוחות בוקר, ילדים משחקים, מזג האוויר חמים, הכל כרגיל". כל עוד נוח לך, סאנשיין.


וואלה! סלבס רצה יחפה רק בארגז החול. היא מתחברת ככה לשלל החתולים שלה.


מה קורה באילת? אביבית בר זוהר עושה צרות

גם באילת: אביבית בר זוהר vs ליהיא גרינר

רכלו על ליהיא ושאר הצוות באילת בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully