וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה באילת? אביבית בר זוהר עושה צרות

וואלה! סלבס

17.4.2013 / 2:02

האם האישה והריסים היא "הילדה הרעה" של הריאליטי שמצולם באילת? מתברר שכאשר אין בסביבה מצלמות - בר זוהר בורחת מהסט ומלחיצה את אנשי ההפקה. וואלה! סלבס דיווה או זיוה

אביבית בר זוהר יודעת מה כרוך בהפקת תכנית ריאליטי טראשית, כולל כל הלחצים והדרמות, היא הרי יצאה מפורסמת לפני כשנה מתוך בית שצולם במשך כמה חודשים טובים - 24 שעות מסביב לשעון. אבל מתברר שדווקא הכוכבת מהווה גורם מלחיץ לצוות התכנית "מה שקורה באילת VIP", שמצולמת בימים אלה בהשתתפותה בעיר הנופש הדרומית.

אביבית בר זוהר. ניר פקין
לא רגועה בדרום. אביבית בר זוהר/ניר פקין

בר זוהר, כך מספרים מקורות בהפקה לוואלה! סלבס, לא ממש ממושמעת - ברגע שהמפיקים לא מפקחים עליה, הגברת בורחת מהסט ואפילו יוצאת מהמתחם המצולם לטובת בילוי חמים בעיר. בנוסף מספרים שהאישה והריסים, שהגיעה לתכנית על תקן כוכבת-מזמרת שמתפקדת גם בתור הנמסיס של ליהיא גרינר, מבלה זמן רב לצד יוצא תכנית ריאליטי אחרת - הזמר לירון רמתי. "לא ברור מה קורה ביניהם", מספר גורם בהפקה, "נראה שהם קרובים מדי ומשהו מתפתח שם".

מתברר שכאשר חוצים את גבולות גוש דן ומגיעים לעיר הנופש הדרומית, בר זוהר היא סוג של ילדה רעה ממש. הרי כבר שנחתה בעיר לטובת הצילומים לפני כשבוע, טענה החברה-אוייבת-לתכנית-גרינר, שמיס ריסים קיבלה יחס מועדף מאנשי המלון שבו כל ההפקה מצטלמת. סיבה למסיבה? לא חסרות כאלה.

יריב נתי מסר: "אין תגובה".

וואלה! סלבס הופכת לדיווה רק כשהיא חולמת, על החיים שהיו לה אם רק היתה בתם הלא חוקית של דובי גל ואילנה אביטל.


ליהיא או אביבית? הסלבס בוחרים צד. צפו

אסור לפספס: טום קרוז שובר ביצה על הראש

דיווה אמיתית? רכלו על אביבית בר זוהר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully