וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הגירושים: עם מי מבלה מארינה מקסימיליאן?

וואלה! סלבס

9.8.2013 / 0:33

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: אלירזה שדה חושף רגל שעירה ובר רפאלי שולטת בעולם. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

ניקי מינאז' לא יכולה בלי מני-פדי

חנה מתעטפת הלילה בחלוק רחצה לבן ומחכה למשייף הציפורניים של צ'אי יאנג, המניקוריסטית מבת ים (בו הו! משטרת ההגירה). כן, היא עושה את כל הדרך לאל.איי, רק כדי שתוכל לגעת בבהונות הרגל של הכלבה. אחר כך, כמו בעלת מקצוע אחראית, היא משליכה את חנה לנהר יאור מלאכותי ומקרצפת אותה בשמפו נגד קשקשים. מינאז' צריכה לעבור מכון, וללמוד את הטריקים שיהפכו אותה לאיט-גירל, בדיוק כמו חנה.

אלירז שדה לא מוכן להוריד שיערות

לפני מריחת השעווה, יש לעטוף את הרגל בכיסוני בשר, זה כבר יעורר סשן ליקוקים מנחם שיהפוך את תלישת השיער להרבה פחות אכזרית. אלירז בוחר בנטורל ולא עושה דבר עם האריגים שכיסו את רגליו. בניגוד לכל השאר, הוא לא מטרוסקסואל שהזקיף את הקוצים בג'ל. הדשא הזה, כבר ספוג זיעת טסטוסטרון וחנה מתכוונת לסמן את השטח. וואף, אילנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר רפאלי שולטת בעולם, גירלז

עם סיבובי קקי-פיפי ארוכים יותר מ-20 דק', חנה שולטת בעולם והמודעות לעובדה לא פסחה על ביונסה. במקביל, בר רפאלי החליטה לתת את ההצגה של החיים, לפחות מבחינתה, וחנה רק מנחשת איזה טיול צרכים עשתה שהביא אותה לשיגעון. ביונסה שבשמיים הגיבה ב"וואט דה פאק" וכך גם חנה.

עפר, עדי ואורי ב2+1

כל כך הרבה כלום במשך כל כך הרבה זמן, ועכשיו טריו? אין ספק שמדובר בטלנובלה שתזכה להכי הרבה הייפ מכיוונה של חנה, שלא יכולה להעביר יום מבלי להיכנס לפייט עם עוד שתי כלבות, גם לא תאכל דוגלי בודד אלא רק שלושה, תספור 1,2,3 לפני שתסתער על עצם חזיר וגם תיתן בראש עם "וואף, וואף, וואף" בלבד. 3, כמו שאמא בריטני שרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מארינה מקסימיליאן בצ'ק אין מניו יורק

מארינה הורידה את בלומין מהשם וגם משהו כמו טון וחצי מהגוף. חנה ספירס רחוקה מלהיות פרו-אנה, אך כן שוקלת להוריד את הספירס, כדי שתוכל כדי שתוכל להפוך לוויט-טראש טיפוסית: קודם דקיקה, בהמשך גילוח ראש אימפולסיבי, נפילה לסמים קשים וכניעה לאקסטרה לארג'. דה סירקל אוף לייף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • חנה ספירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully