וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכוכב שהעביר מכתב לראש הממשלה נתניהו?

וואלה! סלבס

8.8.2013 / 15:12

ביבי ושרה נתניהו לא רק נהנו במופע ענק אליו נכנסו בחשאי, אלא אפילו זכו למכתב תודה מיוחד מהזמר - שלא יכל להקדיש לראש הממשלה שיר מטעמי סודיות. וואלה! סלבס חתום בנשיקה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כנראה שלא זוכה להרבה רגעים מהנים, כאלה שבהם הוא יכול לשכוח לזמן קצר מהטרדות שהן חלק מתפקידו - ופשוט לבלות כאחד האדם. עם זאת, לפני קצת פחות מחודש, הוא ורעייתו שרה נתניהו, הרשו לעצמם לצאת לבילוי סודי במיוחד, כשהגיעו להופעה של הזמר קליף ריצ'רד בתל אביב. כעת, מתברר שהמחווה של מי שמנהל את המדינה כל כך הקסימה את כוכב הרוק המבוגר, עד שהחליט להעביר לנתניהו מכתב תודה אישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני הזוג נתניהו נהנים בהופעה של ריצ'רד/מערכת וואלה!, צילום מסך

במכתב, שכתוב בכתב ידו של סר ריצ'רד, שהלהיב אלפי ישראל בחודש שעבר, הזמר הגדיר את הבילוי במחיצתו של נתניהו כ"זיגוג על העוגה" של ביקורו בישראל. "ראש הממשלה היקר", פתח ריצ'רד את המכתב, "אני וחברי התרשמנו כל כך מהעובדה שעל אף עיסוקיך הרבים וחייך העמוסים, יכולת לתת כל כך הרבה מזמנך עבורנו", הודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ראש הממשלה היקר". המכתב שכתב קליף ריצ'רד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הקסמת אותנו... אתה ואשתך המהנה הייתם המארחים המושלמים. זה היה ערב שלא נשכח. תודה רבה לכם, ושוב אבקש ממך להעניק לשרה חיבוק גדול בשמי", חתם ריצ'רד.

אגב, זה לא הכל - כיוון שעוד במהלך ההופעה, הכוכב המבוגר רצה לומר שהוא מבצע את השיר "Living Doll" במיוחד עבור ביבי ושרה, השב"כ אסר עליו להקדיש את השיר, אבל רק על מנת שלא לחשוף את נוכחותם שם בזמן אמת. הכי מסוכן.


וואלה! סלבס קיבלה פעם מכתב תודה אישי מהקוסמטיקאית צפדינה, על כך שהיא מספקת לה עבודה לפחות פעמיים בשבוע, כבר 11 שנים.


לא שגרתי: הזוג נתניהו חוגג במופע ענק

דיאטת ההריון של ליהיא גרינר

רכלו על המכתב של ריצ'רד לביבי ושרה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully