וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייט הסודי של רוברט פטינסון וקייטי פרי

שירות וואלה! סלבס

11.6.2013 / 16:03

הפופסטאר הפרועה והערפד לשעבר ידידים טובים - או שבכלל הפכו לזוג אחד לוהט במיוחד? להופעה בלוס אנג'לס הם הגיעו בנפרד, אבל בילו כשהם צמודים מאוד. וואלה! סלבס זיווגים

מתברר שבהוליווד, ממש כמו בסרטים, חלומות אכן מתגשמים. שאלו את קייטי פרי, שלא התביישה להביע רצון עז בקשר רומנטי כלשהו עם רוברט פטינסון - ולאחרונה, כנראה גרמה לזה לקרות. לפי דיווחים מעבר לים, הזמרת והשחקן הם הזוג הסודי הכי חם בתעשיית הבידור, כשבין השאר השניים יצאו לדייט סודי בהחלט בהופעה שהתקיימה בסוף השבוע. טוב נו, כבר לא כל כך סודי.

על פי מקורבים לפרי ופטינסון, שכנראה סוף סוף נפטר מהאקסית קריסטן סטיוארט אחת ולתמיד, הכוכבים הגיעו בנפרד למופע של הזמרת ביורק שנערך לאחרונה בלוס אנג'לס, אבל בפנים איחדו כוחות ונראו צמודים במיוחד. ככל הנראה, הסיבה לכך היתה שלא רצו שהצלמים הרבים באזור יתעדו אותם יחדיו - ויתחילו חרושת שמועות בקשר למה שהולך בין כוכב סדרת "דמדומים" לפופסטאר השובבה. מאוחר מדי עבור זה.

קייטי פרי רוברט פטינסון. GettyImages
סודי בהחלט! קייטי פרי ורוברט פטינסון/GettyImages

הרומן הנוצץ, התחיל כשפרי בת ה-28 ניחמה את פטינסון שקטן ממנה בשנה בתור ידידה טובה בלבד, אחרי פרשת הבגידה המפורסמת של סטיוארט. אחר כך, אפילו גילתה לגברת שהיא חושקת בבן הזוג שלה (לשעבר). לאחרונה, השניים אכן התקרבו באופן רומנטי ו"רוברט בילה בדירה של קייטי יותר משבוע ברצף, כולל סוף שבוע של נופש. נראה שהידידות הפכה להתאהבות", מספרים החברים הטובים.

לקייטי יש ניסיון עם גברים בריטים, כיוון שהספיקה להתחתן ולהתגרש מהקומיקאי האנגלי ראסל ברנד. אחרי שניסתה את הזמר המבוגר ממנה ג'ון מאייר, זה בדיוק הזמן להתרועע עם מישהו בגילה כמו פטינסון. ומה טוב יותר מלאחות שברי לבבות במשותף עם מישהו שחווה בגידה כואבת כמו השחקן הנחשק?


וואלה! סלבס יצאה אתמול לדייט מסתורי בהופעה של מלך הזמר של שכונת עג'מי, רינו הפזמונאי. הבחור ברח עוד לפני הפזמון של השיר השני.


ביקיני, בייבי: מסיבת הבריכה של קייטי פרי

איתי תורג’מן: ”הייתי גונב ליהודה לוי את הבגדים”

יחד או לחוד? רכלו על הזוג ההוליוודי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully