וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט פטינסון וקייטי פרי מתקרבים

שירות וואלה! סלבס

26.8.2012 / 10:58

שני הרווקים הטריים החליטו לאחד כוחות ונפגשו בסוף השבוע האחרון לארוחת ערב רומנטית לאור נרות. "היא צחקה מהבדיחות שלו בזמן שהוא בהה בחזה שלה". וואלה! סלבס ריבאונד

לידיעת הקוראת קריסטן סטיוארט: נראה כי האקס שבור הלב שלך, רוברט פטינסון, כבר לא כל כך בדיכאון, וככל מצא לעצמו פרטנרית חדשה ומשופרת על מנת לפרוק אצלה את כל מה שעובר עליו. אה כן, למקרה שאת ממש מתעניינת קוראים לה קייטי פרי.

מאירועי הפרקים הקודמים: לפני כחודש פורסמו בכל אתרי הרכילות תמונות של סטיוארט כשהיא מתגופפת עם במאי הסרט "שלגיה והצייד". במקביל, פרי, שרק התגרשה מבעלה, ראסל ברנד, ומצאה נחמה בזרועותיו של ג'ון מאייר, החליטה להיפרד גם ממנו.

כעת, בדרך קוסמית שכזו, מצאו את דרכם פרי ופטינסון האחד לשנייה. בסוף השבוע האחרון, כך מדווח אתר ה"סאן", נפגשו השניים לארוחת ערב רומנטית לאור נרות.

קייטי פרי רוברט פטינסון. GettyImages
מתאימים?/GettyImages

"היא לבשה חולצה צמודה ונוצצת", סיפר עד ראייה, "ורוברט בהה בחזה שלה במשך כל הערב. הוא ניסה לדבר איתה ולהתעלם מזה, אבל ברגע שהיא הסתכלה לכיוון אחר, הוא חזר לבהות לה בחזה".

אך לא רק הגבר הנבגד הראה עניין, על פי אותו עד ראייה לרלרן, גם פרי לא ממש חסכה בפלירטוטים, "היא שיחקה את תפקיד המתוקה, שיחקה עם השיער שלה, צחקה מהבדיחות שלו ואפילו נגעה בידו".

בפעם האחרונה שוואלה! סלבס שיחקה עם השיער שלה בדייט רומנטי, זה נגמר שכיבו אותה עם מטף אש, אחרי שהוא נשרף מהנרות.

צפו: רוברט פטינסון מגיב על הפרידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully