וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט פטינסון מגיב על הפרידה

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash news

14.8.2012 / 10:52

שלושה שבועות לאחר הבגידה שהסעירה את הוליווד, רוברט פטינסון הגיע לתכנית האירוח של ג'ון סטיוארט והגיב לראשונה על הפרשה. וואלה! סלבס כביסה מלוכלכת

אחרי שחצי עולם עצר את נשימתו בעקבות הבגידה של קריסטן סטיוארט בבן זוגה ההורס, רוברט פטינסון, עם לא אחר מאשר במאי הסרט בו היא מככבת, הגברבר הנבגד החליט סוף סוף להגיב לכל הפרשה.

שלושה שבועות לקח לפטינסון ללקק את פצעיו, להתגבר על הפרידה ולצאת שוב לתקשורת. הפעם, הדבר נעשה בעל כורחו כחלק ממסע יחסי הציבור לסרטו החדש.

בראיון שהעניק כוכב "דמדומים" לג'ון סטיוארט בתכנית "הדיילי שואו", נשאל הכוכב על הפרידה ובמקום לפתוח את הג'ורה ולטנף על אחת הנשים הכי שנואות באמריקה, החליט רוברט לנהוג באצילות (לא ברור למה) והשתמש במילים עדינות.

רוברט פטינסון. GettyImages
היוש זכר לוהט ורווק! פטינסון/GettyImages

"כשאתה צעיר ואתה חווה פרידה, זה עוצמתי ואתה מרגיש כאילו זה סוף העולם", אמר הזכר ההורס, "זו פעם ראשונה שממש ראיתי את העולם מגיב ככה. זה מטורף".

בהמשך הראיון, כשנשאל פטינסון על ההתמודדות שלו עם כל המצב, הוא החליט שלא לנדב יותר מדי מידע ואמר "אני מעדיף שלא לדבר על הנושא הזה". באסה

אם לא די בכל הפרשה שגרמה לשחקן להיכנס למוד דכאוני, מחוץ לאולפן התכנית חיכו מעריצו של הכוכב שרצו להביע את תמיכתם, אך לאחר שהבינו כי פטינסון לא מתכוון לצאת אליהם וכי הרכב נכנס הישר לתוך החניון של האולפן, הם החלו לצעוק 'בוז' וגם כמה מילים לא יפות.

גם כשוואלה! סלבס עוברת ברחוב צועקים לה בוז ומקללים אותה. במקרה שלה היא רק נהנית מתשומת הלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully