וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייסס: קירסטין סטיוארט בגדה ברוברט פטינסון

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

25.7.2012 / 11:03

צהובונים מדווחים כי כוכבת "דמדומים" בגדה בבן זוגה הלוהט עם במאי סרטה החדש. מקורביה: "היא בנאדם טוב ולא התכוונה לפגוע באף אחד". וואלה! סלבס בגידה בדם ק

מעריצי "דמדומים" בכל רחבי העולם קורעים מעליהם את הבגדים ומפזרים עפר על ראשם, היות והפנטזיה הכי גדולה מאז תחילת סדרת הסרטים הגיעה ככל הנראה לסיומה.

מגזין פיפל האמריקאי פרסם השבוע ידיעה על כך שקירסטין סטיוארט, כוכבת סדרת הסרטים, שטיפחה זוגיות עם השחקן הראשי בסדרה ואליל הנוער, רוברט פטינסון, ניהלה רומן עם במאי סרטה החדש.

רוברט פטינסון , קירסטין סטיוארט. Jason Merritt, GettyImages
עשתה לו קרניים. סטיוארט ופטינסון/GettyImages, Jason Merritt

סטיוארט המהבולה, כנראה לא הבינה מה יש לה בידיים וצולמה על ידי צלמי פפראצי כשהיא מתגופפת עם רופרט סנדרס, במאי סרטה החדש, "שלגיה והצייד".

לפי פיפל, הידיעה הגיעה ממקור אנונימי והיתה מפורטת מאוד. סופר שם על הזמנים והמקומות בהם נפגשו השחקנית והבמאי ועל מסכת השקרים שסיבכה אותה.

מקורבים לשחקנית סיפרו למגזין שהיא מרוסקת, שזו היתה מעידה חד פעמית וכי היא לא התכוונה לפגוע באף אחד, "היא בנאדם טוב", הם הודיעו וסיכמו: "זה לא היה רומן, אלא התלהטות של הרגע". וואטאבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין למטה: סטיוארט והבמאי. שער אס וויקלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, מגזין אס וויקלי האמריקאי הקדיש את שער המגזין לקרייסס הזה ובנוסף לפרטים שהוא חידש, על איך בדיוק התנהלה הבגידה, צורפי גם מספר תמונות בהן ניתן לראות בפירוש את סטיוארט מתלטפת עם הבמאי באופן שלא משתמע לשני פנים.

הטרגדיה האמיתית היא העובדה שבשבועות האחרונים כל ידיעות הרכילות שנגעו לשניים התעסקו בעיקר בדבר אחד: העובדה שרוברט מתכנן להציע לקירסטין נישואים. עצוב מאד.

וואלה! סלבס בגדה פעם בבעלה עם בן אנד ג'ריס. מי יכול להגיד להם לא?

מה אתם הייתם עושים במקום רוברט פטינסון? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בעמוד הפייסבוק

לכבוד הקיץ: הדיאטה המוזרה של רוברט פטינסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully